Gjest medlem-77217 Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 weeeeee! nå sitter jeg endelig på den nye PC min! nå skal jeg bare installere world of warcraft å så skal jeg spill "All Night Long" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hjemme fra Oslo, Dream Theater var konge Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 -The Trinity? The Trinity who hacked the IRS d-base? -That was a long time ago. -I thought you were a guy. -That was a long time ago too. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 -The Trinity? The Trinity who hacked the IRS d-base?-That was a long time ago. -I thought you were a guy. -That was a long time ago too. :!: Genialt. Lurer på når det er mat. Skal bli rimelig godt med Wok mat. Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Sitter hjeme og lurer på kva eg skal gjere spele heile natta? Ute med venner og se film? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Sitter hjeme og lurer på kva eg skal gjere spele heile natta? Ute med venner og se film? Jeg har vært å leid Mors Elling. Må nesten se den før man ser "Elsk meg i morgen" på kino Men utifra beskrivelsen bak skjønner jeg at denne filmen er fra tidsmessig før Film nr. 1 Så dette er egentlig 1'ern og "Elling" er 2'ern. (Nesten 2-timers pause i SO i stad. Må være ny rekord. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Burde hatt en hw record book. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen stopper deg i å lage en *Google earth'n* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg klarer ikke å lage en bok full av rekorder klarer ikke lage en bok med mindre den er på 10 sider eller mindre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Det stemmer Kenneth. -- Jeg er ferdig med å pakke! Nå skal jeg ta 19:00-båten til Oslo, så i morgen tidlig drar jeg fra Norge. Gleder meg. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg er ferdig med å pakke! Nå skal jeg ta 19:00-båten til Oslo, så i morgen tidlig drar jeg fra Norge. Gleder meg. Å, jeg må pakke jeg og. Flyet mitt går om 14 timer, og jeg har ikke pakket en dritt. Og i tillegg er jeg mekltig fyllesjuk.. Ah, denne dagen har vært herlig! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ikke mer enn 2 sider på 18 timer.. Dette er sykt! Hvor er det blitt av alle "spammerne"? Tomat-Ulf, Bundy, Tonio osv. Føler alle er utryddet Endret 1. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Deilig? Ja. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke mer enn 2 sider på 18 timer.. Dette er sykt! Hvor er det blitt av alle "spammerne"? Tomat-Ulf, Bundy, Tonio osv. Føler alle er utryddet Tusen takk, hyggelig å vite at jeg er en spammer. Dataen min elsker meg, også er søsteren min kommet hjem, Kjetil er her og Ronja er her. Får ikke så mye tid til å være forran dataen. Og forhåpentligvis får jeg vel noen med meg på kino snart..=/ Siste ordet har vært tregt den siste uken ja, men det er jo egentlig bare bra for meg, siden jeg da rekker å lese alt som blir skrevet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Å, jeg må pakke jeg og. Flyet mitt går om 14 timer, og jeg har ikke pakket en dritt. Og i tillegg er jeg mekltig fyllesjuk.. Ah, denne dagen har vært herlig! Blame yourself. Guess who's back motherfuckers! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Så fint at du har fått skiftet tilbake til ditt gamle nick!=) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Guess who's back motherfuckers! Nåååå..... The real you are back! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Så fint at du har fått skiftet tilbake til ditt gamle nick!=) skiftet nick, hva mener du? nettopp kommen tilbake jeg. vært borte i månedsvis.. ble stranda på en arbeidsleir i kenya når jeg var på flukt fra fengselet i singapor. ble stoppa i tollen med 3kg amfetamin i håndbagasjen.. planta der selvsagt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Guess who's back motherfuckers! Haven't you been here all the time? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 skjønner ikke hva dere snakker om.. tror dere har sotte for mye forran data'n. dere er jo helt forvirra hele gjengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg