ehs5 Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke sovet så godt på veldig, veldig lenge. Høstferie. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 omg. stakkars kar :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 WTF?? Går det an? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hahahahahahahahahahahahahaha. Så sinnsykt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 WTF?? Går det an? Dama mi så på den snutten med tårer i øya og lengsel i blikket, så jeg velger å ikke kommentere Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Satan så liten tiss Tipper de har blitt mobbet litt i barndommen ja. Owned by God. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Satan så liten tiss Hvorfor var alle sammen så innmari feite? må man være overvektig for å ha liten tiss, eller kanskje tissen blir mindre når man legger på seg masse? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Satan så liten tiss Hvorfor var alle sammen så innmari feite? må man være overvektig for å ha liten tiss, eller kanskje tissen blir mindre når man legger på seg masse? er vel litt pga at de har så mye fett der nede da at den virker mindre. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Går det ann å leie en pc fra L'easy i en måned? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Weeeee, da var jeg ferdig på skolen for i dag, og ferdig med middag Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Skal ut og shoppe kjøleskap etterpå http://www.expert.no/produkter.asp?sku=557...nje=0&kamp_id=0 Endelig is i colaen min Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 leasy leier vel ikke ut, det er vel mere kjøp på avbetaling der? må vel heller ta en titt på thorn f.eks da. men tror de fleste har minimum 3/6mnd eller no sånn. har du muligheten for å låne fra en sparekonto eller no sånn er det jo bare stikke på elkjøp og kjøpe deg det du vil og levere tilbake innen 30dager. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Weeeee, da var jeg ferdig på skolen for i dag, og ferdig med middag Skole? Det er lørdag... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 leasy leier vel ikke ut, det er vel mere kjøp på avbetaling der? må vel heller ta en titt på thorn f.eks da. men tror de fleste har minimum 3/6mnd eller no sånn. har du muligheten for å låne fra en sparekonto eller no sånn er det jo bare stikke på elkjøp og kjøpe deg det du vil og levere tilbake innen 30dager. Da får du tilgodelapp, i hvert fall på expert. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Du kan kreve å få penger i stedet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Den 30-dagers returrett er ikke noe du har krav på fra forbrukerombudet, men en "tjeneste" elkjøp og de fleste andre store elektrokjedene gir deg. Egentlig er det: kjøpt er kjøpt. Det er kun på nettet du har en slik lovfestet rett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Weeeee, da var jeg ferdig på skolen for i dag, og ferdig med middag Skole? Det er lørdag... Folkehøgskole... Men på en annen side så skal jeg sitte og le av dere den 12. mai Da er skoleåret mitt over! *hoppe i dusj* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 *hoppe i dusj* ikke land på såpa da Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Fort å stange hodet i veggen; Det er ikke mye plas inne i en dusj til å hoppe rundt omkring. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Folkehøgskole... Men på en annen side så skal jeg sitte og le av dere den 12. mai Da er skoleåret mitt over! *hoppe i dusj* har dere skole på lørdager på folkehøgskolen? det hadde ikke jeg.. men uansett, folkehøgskolen var jo ikke skole da. var bare kos og sosialisering!! og siste skoledag var ikke noen dag og le på.. skikkelig depresivt var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg