sofarot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bilberging på gang! brb Gi oss FULL rapport! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tipper det er 20°C her! Digg! Bare 20°? Hos meg er det 23° i skyggen, og minst 30° i sola. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 20°C i skyggen I see. Jeg har blitt solbrent! Nå er det trampoline-tid! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 @kd: Jeg bytter gjerne liv med deg.. Kom opp i 2MX skriftlig tentamen.. Matte suuuger Ø.B. : Full rapport kreves Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 @kd: Jeg bytter gjerne liv med deg.. Jeg vil ikke bli jente! *poff, borte* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 syyyykt : http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/27/432973.html 14 grader i Bergen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Da kan jeg anbefale en Samsung SyncMaster 913N, den er kjempegod på spill og generel bruk. 8 ms responstid way to go Blir vel heller Samsung SyncMaster 193P men det er en annen sak Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 @kd: Jeg bytter gjerne liv med deg.. Jeg vil ikke bli jente! *poff, borte* Hmm.. Vil vel egentlig ikke bytte jeg heller. Er fornøyd med livet mitt bortsett fra eksamen. Men får bare se på det som en øvelse for alle andre eksamener jeg skal ha resten av livet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 What in the bloody hell? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg pwner dere i muntligproveeksamensak fikk faktisk 4-3 4-3? 4-, 3 eller 4/3? fire til 3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Blir vel heller Samsung SyncMaster 193P men det er en annen sak Stor forskjell mellom 193T og 193P? Felles-pc'en her har 193T, og det er en meget god skjerm! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bilberging på gang! brb Gi oss FULL rapport! Altså, er bare disse gamle veteranbilene til fattern som streiker litt innimellom Her er det liksom Consul'er , Zephyr'er og Zodiac'er som gjelder.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Faren min hadde begynt og skru en bærbar opp. Og så kom jeg "HVA I HÆLVETTE GJØR DU?!?!?!??!". Og han "jag bytte batteri jeg må". Også Spør jeg hvorfor, så skrur jeg på pcen etter og ha skrudd sammen pcen(bærbar). komm melding han var tom for strøm.. Og han trodde batteriet var et sånt lite et.. Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg) Hvor dum går det ann og bli? Btw: En av MINE bærbare.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ...Men ikke for mye ; Bare ett tips Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Faren min hadde begynt og skru en bærbar opp.Og så kom jeg "HVA I HÆLVETTE GJØR DU?!?!?!??!". Og han "jag bytte batteri jeg må". Også Spør jeg hvorfor, så skrur jeg på pcen etter og ha skrudd sammen pcen(bærbar). komm melding han var tom for strøm.. Og han trodde batteriet var et sånt lite et.. Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg) Hvor dum går det ann og bli? Btw: En av MINE bærbare.. er far din utlendig eller bare dårlig i norsk? ikke være så sinne, ikke lett og forstå seg på sånnt for de som ikke har erfaring. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Faren min hadde begynt og skru en bærbar opp.Og så kom jeg "HVA I HÆLVETTE GJØR DU?!?!?!??!". Og han "jag bytte batteri jeg må". Også Spør jeg hvorfor, så skrur jeg på pcen etter og ha skrudd sammen pcen(bærbar). komm melding han var tom for strøm.. Og han trodde batteriet var et sånt lite et.. Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg) Hvor dum går det ann og bli? Btw: En av MINE bærbare.. er far din utlendig eller bare dårlig i norsk? ikke være så sinne, ikke lett og forstå seg på sånnt for de som ikke har erfaring. Far og far, kjæresten til mamma.. Og han er utlending Men satan så frekt. På en av mine bærbare.. Hadde jeg ikke kommet og plassert rambrikkene på plass osv hadde han vel kobla dem til strømnettet.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er det sant at darkness| skal flytte hit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg