Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@kd: Jeg bytter gjerne liv med deg..

Jeg vil ikke bli jente! :p

*poff, borte*

Hmm.. Vil vel egentlig ikke bytte jeg heller. Er fornøyd med livet mitt bortsett fra eksamen. Men får bare se på det som en øvelse for alle andre eksamener jeg skal ha resten av livet.

Lenke til kommentar

Faren min hadde begynt og skru en bærbar opp.

Og så kom jeg "HVA I HÆLVETTE GJØR DU?!?!?!??!". Og han "jag bytte batteri jeg må". Også Spør jeg hvorfor, så skrur jeg på pcen etter og ha skrudd sammen pcen(bærbar). komm melding han var tom for strøm.. Og han trodde batteriet var et sånt lite et..

Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg)

Hvor dum går det ann og bli?

Btw: En av MINE bærbare..

Lenke til kommentar

Og så kom jeg "HVA I HÆLVETTE GJØR DU?!?!?!??!". Og han "jag bytte batteri jeg må". Også Spør jeg hvorfor, så skrur jeg på pcen etter og ha skrudd sammen pcen(bærbar). komm melding han var tom for strøm.. Og han trodde batteriet var et sånt lite et..

Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg)

:wee:

er far din utlendig eller bare dårlig i norsk?

ikke være så sinne, ikke lett og forstå seg på sånnt for de som ikke har erfaring. ;)

Lenke til kommentar

Og jeg begynner og kjefte på han at han aldri ALDRI skal røre et skrujern  nærheten av en pc igjen..(Heller spørre meg)

:wee:

er far din utlendig eller bare dårlig i norsk?

ikke være så sinne, ikke lett og forstå seg på sånnt for de som ikke har erfaring. ;)

Far og far, kjæresten til mamma..

Og han er utlending ;)

Men satan så frekt. På en av mine bærbare..

Hadde jeg ikke kommet og plassert rambrikkene på plass osv hadde han vel kobla dem til strømnettet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...