Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Err'u ikke helt oppdatert eller DurinVIII? Trodde jeg var kjendis og alt det der jeg nå :p .

 

Men, men. Vet jo at noen beklageligvis ikke er helt oppdatert, det er synd med slike folk. De som altså ikke opplever min stjernestatus.. :cool:

 

Edit: Men dere, hvor er alle i dag? Nesten ingen er på msn'en min her nå, og knapt noen av de "faste" i SO. Verken Tonio, Tomat-Ulf, @kd, eller Bundy er her :ohmy:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Err'u ikke helt oppdatert eller DurinVIII? Trodde jeg var kjendis og alt det der jeg nå :p .

 

Men, men. Vet jo at noen beklageligvis ikke er helt oppdatert, det er synd med slike folk. De som altså ikke opplever min stjernestatus..  :cool:

Again: :dontgetit:

 

Kjendis, du?

 

Edit: Men dere, hvor er alle i dag? Nesten ingen er på msn'en min her nå, og knapt noen av de "faste" i SO. Verken Tonio, Tomat-Ulf, @kd, eller Bundy er her

 

Edit: er vi liksom ikke bra nok vi da?

 

:p

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Err'u ikke helt oppdatert eller DurinVIII? Trodde jeg var kjendis og alt det der jeg nå :p .

 

Men, men. Vet jo at noen beklageligvis ikke er helt oppdatert, det er synd med slike folk. De som altså ikke opplever min stjernestatus..  :cool:

Again: :dontgetit:

 

Kjendis, du?

 

Edit: Men dere, hvor er alle i dag? Nesten ingen er på msn'en min her nå, og knapt noen av de "faste" i SO. Verken Tonio, Tomat-Ulf, @kd, eller Bundy er her

 

Edit: er vi liksom ikke bra nok vi da?

 

:p

Ta det med ro, er ikke kjendis. Men er litt artig å holde deg på pinebenken litt til.. :innocent:

Hint: Først og sist med Fredrik Skavlan.. @ NRK

 

Dere er bra nok dere, men er tross alt utrolig overraskende at ingen av dem er her...

Ikke fargoth, Am3k, B|Real, SnowDOG_ heller vet du.. :hmm:

 

Edit: Det er som når vi i barnehagan, slapp ned en knappenål og bare hørte den. Skummelt!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Err'u ikke helt oppdatert eller DurinVIII? Trodde jeg var kjendis og alt det der jeg nå :p .

 

Men, men. Vet jo at noen beklageligvis ikke er helt oppdatert, det er synd med slike folk. De som altså ikke opplever min stjernestatus.. :cool:

 

Edit: Men dere, hvor er alle i dag? Nesten ingen er på msn'en min her nå, og knapt noen av de "faste" i SO. Verken Tonio, Tomat-Ulf, @kd, eller Bundy er her :ohmy:

Dere blir aldri kvitt meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...