Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke det som er problemet, men uansett om vi fortsetter blir det support her og det ønsker ikke jeg.

 

Jeg vil derimot på kino, men alle trøll over femten er nettopp det, trøll. >.<

damn, prøvde lokke deg inn i fella til å bli banna! :p

 

 

du får opprette en egen tråd om det da. vedder tissen min på at det ikke er vanskelig å fikse.

Lenke til kommentar

Eg har spelt kamp i dag, spelte på mitbana blei jaga av to store fyrer og ein liten fyr, klarte faktisk og ta dei ut. men men, ein episode i kampen då eg slo til ein den lille fyr med albuen han slo til meg i trynet, etter på eg sa unskyld.......Han sa dra til helvete.

 

:no: Fear play?

Endret av izoren
Lenke til kommentar

Alle på bana sa ta han nr 4."spark han ned" "ta han" osv.......

(meg)

 

Goofy dommeren såg ikkje at eg gjorde det, men han var ein skikkeleg dritunge sa, eg sa "sorry" etter kampen men han hylte og grein og sa "dra til helvete"

 

burde eg ha dårleg sanvitighet

 

 

leif....

Endret av izoren
Lenke til kommentar

Haha, det er sinnsykt morsomt å kødde med sånne folk. Når folk er drittunger på banen, så tar du igjen med samme mynt. Drar han i skjorten, spenner han, dytter han og ser stygt på han, men uten at dommeren ser det. Hvis han tar igjen merker som oftest dommeren det, og det blir frispark til laget ditt, med gigantiske protester fra motstanderlaget. *mimre* :wee:

Lenke til kommentar
Haha, det er sinnsykt morsomt å kødde med sånne folk. Når folk er drittunger på banen, så tar du igjen med samme mynt. Drar han i skjorten, spenner han, dytter han og ser stygt på han, men uten at dommeren ser det. Hvis han tar igjen merker som oftest dommeren det, og det blir frispark til laget ditt, med gigantiske protester fra motstanderlaget. *mimre* :wee:

Det er en av mine jobber på laget :p

 

burde eg ha dårleg sanvitighet

? Endret av izoren
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...