phax Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg får ikke lov=Det går ikke. Edit: Samma faen bundy, det går ikke. finner du hdd'n da når du booter fra cd, isåfall så går ALT! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er ikke det som er problemet, men uansett om vi fortsetter blir det support her og det ønsker ikke jeg. Jeg vil derimot på kino, men alle trøll over femten er nettopp det, trøll. >.< Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er ikke det som er problemet, men uansett om vi fortsetter blir det support her og det ønsker ikke jeg. Jeg vil derimot på kino, men alle trøll over femten er nettopp det, trøll. >.< damn, prøvde lokke deg inn i fella til å bli banna! du får opprette en egen tråd om det da. vedder tissen min på at det ikke er vanskelig å fikse. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lager ikke tråd om det, dere er bare slemme mot meg da. Og uansett greier jeg få fikse det selv. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 http://dakzoo.com/Yes!.mov HAHAHA! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg er oppkalt etter han dooden i Beat for Beat nå. Teodor! =D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg trenger support! Hva kan man kle seg ut som, skal begynne på H, og bestå av ting man finner i en tynt utstyrt studenthybel!? Share the Pain: morsom video Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg trenger support! Hva kan man kle seg ut som, skal begynne på H, og bestå av ting man finner i en tynt utstyrt studenthybel!? Share the Pain: morsom video Kle deg ut som et håndkle. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg trenger support! Hva kan man kle seg ut som, skal begynne på H, og bestå av ting man finner i en tynt utstyrt studenthybel!? Share the Pain: morsom video Hindu! så bruker du laken som kostyme, og lager kastemerke med ketshup. litt kokte nudler som skjegg kanskje? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 http://dakzoo.com/Yes!.movHAHAHA! Så EVIG bra! Hahaha! :!: Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Eg har spelt kamp i dag, spelte på mitbana blei jaga av to store fyrer og ein liten fyr, klarte faktisk og ta dei ut. men men, ein episode i kampen då eg slo til ein den lille fyr med albuen han slo til meg i trynet, etter på eg sa unskyld.......Han sa dra til helvete. Fear play? Endret 30. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 izoren, det er da du skal sparke ut tennene hans. *mimre tilbake til koselige fotballtider da andre lag nektet å spille mot oss* Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Alle på bana sa ta han nr 4."spark han ned" "ta han" osv....... (meg) Goofy dommeren såg ikkje at eg gjorde det, men han var ein skikkeleg dritunge sa, eg sa "sorry" etter kampen men han hylte og grein og sa "dra til helvete" burde eg ha dårleg sanvitighet leif.... Endret 30. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Neh, laget ditt må bli litt mer voldelige. Det er det eneste barnefotball går ut på. Vold = win. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha, det er sinnsykt morsomt å kødde med sånne folk. Når folk er drittunger på banen, så tar du igjen med samme mynt. Drar han i skjorten, spenner han, dytter han og ser stygt på han, men uten at dommeren ser det. Hvis han tar igjen merker som oftest dommeren det, og det blir frispark til laget ditt, med gigantiske protester fra motstanderlaget. *mimre* Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Haha, det er sinnsykt morsomt å kødde med sånne folk. Når folk er drittunger på banen, så tar du igjen med samme mynt. Drar han i skjorten, spenner han, dytter han og ser stygt på han, men uten at dommeren ser det. Hvis han tar igjen merker som oftest dommeren det, og det blir frispark til laget ditt, med gigantiske protester fra motstanderlaget. *mimre* Det er en av mine jobber på laget burde eg ha dårleg sanvitighet ? Endret 30. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 burde eg ha dårleg sanvitighet Nei. Det er det fotball går ut på!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ja, du burde ha dårlig samvittghet for å ikke ha tatt igjen når han svarte frekt tilbake. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Når du ikke trodde Internet kunne bli mer ubrukelig finner man denne, David Hasselhoff i papirflyformat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg