SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg mener ikke at det er ille å bruke mark og magott, men jeg mener du ikke burde komme her og påstå noe du umulig kan vite noe om. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vel, hvis du river marken i 2, så kan de delene leve videre hver for seg, eller dør de etterhvert? Men da jeg leste om de som brukte katter og hunder som levende agn ble jeg forbanna. VG artikkelen .. ahh.. fikk høstferie kl. 11:30 i dag vi Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg skal ikke argumentere mot deg, men jeg håper du ikke seriøst mener at det er like ille å bruke mark som levende agn, som å bruke hunder og katter. Synes du det er verre å spise hund/katt enn å spyse okse/gris? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 JÆVLIG KULT!Dataen er ødelagt, og må på repreasjon, akkurat når høstferien begynner!! Hva er ødelagt med den? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg skal ikke argumentere mot deg, men jeg håper du ikke seriøst mener at det er like ille å bruke mark som levende agn, som å bruke hunder og katter. Synes du det er verre å spise hund/katt enn å spyse okse/gris? Nei, så lenge dyrene er slaktet ordenltig (altså ikke grillet levende). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg skal ikke argumentere mot deg, men jeg håper du ikke seriøst mener at det er like ille å bruke mark som levende agn, som å bruke hunder og katter. Synes du det er verre å spise hund/katt enn å spyse okse/gris? Nei, så lenge dyrene er slaktet ordenltig (altså ikke grillet levende). Fint fint, da er vi enige på det punktet. Ahh, var å hentet en fin pakke nå nettopp. Nå skal det blekes tenner. =P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ahh, var å hentet en fin pakke nå nettopp. Nå skal det blekes tenner. =P Snakker vi TVshop? --- Neida, men fra spøk til revolver, fungerer det bra? Har vært inne på tanket på å bleke tennene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skulle kjøpe kaffe på jobben, men maskinen slukte kronestykket mitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Snakker vi TVshop? Neida, men fra spøk til revolver, fungerer det bra? Har vært inne på tanket på å bleke tennene Er ikke helt TV-shop. Koster meg faktisk nærmere 4000,- så det bør fungere bra. Skal begynne å bruke det i morgen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 4000 for å bleke tenna? Gud, bortkasta penger så det holder (med mindre du har grusomme tenner). Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skulle kjøpe kaffe på jobben, men maskinen slukte kronestykket mitt. Kanskje du burde prøve med mer enn et kronestykke? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 4000 for å bleke tenna? Gud, bortkasta penger så det holder (med mindre du har grusomme tenner). Hvorfor er det bortkastet? Et velpleid ytre er verdt nesten hva som helst. Og forresten, personlig så betaler jeg ikke en eneste krone. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 4000 for å bleke tenna? Gud, bortkasta penger så det holder (med mindre du har grusomme tenner). Hvorfor er det bortkastet? Et velpleid ytre er verdt nesten hva som helst. Et velpleid indre er verdt mer. -- Gjett hvem som skal pakke til London-tur? Woho. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 JÆVLIG KULT!Dataen er ødelagt, og må på repreasjon, akkurat når høstferien begynner!! Maybe it's a sign. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 4000 for å bleke tenna? Gud, bortkasta penger så det holder (med mindre du har grusomme tenner). Hvorfor er det bortkastet? Et velpleid ytre er verdt nesten hva som helst. Et velpleid indre er verdt mer. Derfor jeg studerer psykologi. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) JÆVLIG KULT!Dataen er ødelagt, og må på repreasjon, akkurat når høstferien begynner!! Hva er ødelagt med den? Den ene viften til PSU'en bråket noe jævlig igår, å jeg tok av det ene gitteret på viften for å se inn, når jeg tok det på igjen funket ikke dataen, bare durer... :@ Den ble faktisk ødelagt før sommerferien(i fem uker) og sist vinterferie ... Nå blir den kanskje "bare" på ferie i seks dager :] EDit: fikk også vite at jeg ikke kan spille fotball på tre mnd. pga. kneet. Og nå som vi har fått nytt kunstgress... Endret 30. september 2005 av Joakim. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ja ønsk meg lykke til ... jeg skal nå til å drikke et glass brus! Tok hardt på de 30sekundene jeg mekka ny avatar i PS. DÆVEN heite steike knagge banke fise fjerte å jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 --Gjett hvem som skal pakke til London-tur? Woho. Skal du til London? Drar dit selv om mandan, wuhu Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4929301 Der forsvant det enda en til... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4929301 Der forsvant det enda en til... yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg