Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, marken føler jo ingen ting. Det gjør hunder og katter.

Hvor mange ganger har du vært en mark eller magott? Eller har du kanskje hørt en mark eller magott skrike så du kan si deg sikker på at de ikke kjenner smerte når du kjører en krok gjennom dem?

Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg.

Lenke til kommentar
Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg.

Det går ikke ann å vite det sikkert uten å være en selv. Og hvis man er en kan man ikke prate og dermed ei heller fortelle oss om man har vondt eller ikke.

 

Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken ikke føler smerte, så skal jeg tro på deg

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg.

Det går ikke ann å vite det sikkert uten å være en selv. Og hvis man er en kan man ikke prate og dermed ei heller fortelle oss om man har vondt eller ikke.

Nå beveger du deg over til et område hvor ingen av oss har noe særlig peiling, iallefall ikke du. Det er åpenbart.

 

Jeg skal ikke argumentere mot deg, men jeg håper du ikke seriøst mener at det er like ille å bruke mark som levende agn, som å bruke hunder og katter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...