Shikaru Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bah jeg vil bare hjem. eller. til han duden jeg og noen andre skal være hos til i morgen. Han har to shinchillaer ( ikke sikker på hvordan det skrives ) Blir taco-kveld jau. ME GO HOME Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Endelig noen som har skjønt det. Hvorfor er det uetisk å spise hunder/katter evt bruke de som agn? LEVENDE agn. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Endelig noen som har skjønt det. Hvorfor er det uetisk å spise hunder/katter evt bruke de som agn? LEVENDE agn. Hvor er det du gjør av deg på msn-lista mi? Er ingen på nå som går ann å prate med her i all stillheten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Endelig noen som har skjønt det. Hvorfor er det uetisk å spise hunder/katter evt bruke de som agn? LEVENDE agn. Marken/maggoten lever den og? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde hverken kristendom(som det het da) på barneskolen eller KRL på ungdomsskolen jeg så jeg vet egentlig ikke. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde hverken kristendom(som det het da) på barneskolen eller KRL på ungdomsskolen jeg så jeg vet egentlig ikke. Det er det mes unyttige faget vi har pluss at det er gørr kjedelig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Religion var favorittfaget mitt på videregående. Det er få ting som er så fascinerende som nettopp det. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Oh hail economics! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hva har skjedd med vg-nett? Svart rundt, stygt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det kalles Hennes og mauritz reklame Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hva har skjedd med vg-nett? Svart rundt, stygt. Fytte helvete! Styggeste ever. Skal aldri gå innpå VG.no igjen. Reklamehelvete uten like. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da var eg heima ein tur(skal på sykkeltur ein plass) 20 min Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Endelig noen som har skjønt det. Hvorfor er det uetisk å spise hunder/katter evt bruke de som agn? LEVENDE agn. Marken/maggoten lever den og? Vel, marken føler jo ingen ting. Det gjør hunder og katter. -- Daniel, jeg orker ikke å være på msn på skolen. -- Jeg er ferdig på skolen for dagen! Hurra, HØSTFERIE! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ye lucky bastard Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vel, marken føler jo ingen ting. Det gjør hunder og katter. Hvor mange ganger har du vært en mark eller magott? Eller har du kanskje hørt en mark eller magott skrike så du kan si deg sikker på at de ikke kjenner smerte når du kjører en krok gjennom dem? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 JÆVLIG KULT! Dataen er ødelagt, og må på repreasjon, akkurat når høstferien begynner!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vel, marken føler jo ingen ting. Det gjør hunder og katter. Hvor mange ganger har du vært en mark eller magott? Eller har du kanskje hørt en mark eller magott skrike så du kan si deg sikker på at de ikke kjenner smerte når du kjører en krok gjennom dem? Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg. Det går ikke ann å vite det sikkert uten å være en selv. Og hvis man er en kan man ikke prate og dermed ei heller fortelle oss om man har vondt eller ikke. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken ikke føler smerte, så skal jeg tro på deg Endret 30. september 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Marken har ingen hjerne, den har bare et nervesenter. Vis meg noen forskningsresultater som sier at marken føler smerte, så skal jeg tro på deg. Det går ikke ann å vite det sikkert uten å være en selv. Og hvis man er en kan man ikke prate og dermed ei heller fortelle oss om man har vondt eller ikke. Nå beveger du deg over til et område hvor ingen av oss har noe særlig peiling, iallefall ikke du. Det er åpenbart. Jeg skal ikke argumentere mot deg, men jeg håper du ikke seriøst mener at det er like ille å bruke mark som levende agn, som å bruke hunder og katter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg