Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ahahahhehhehiii :p

I dag har jeg og noen venner kjøpt "brylcreem" på bare faen. Smørte noen sinnsvake mengder i håret sånn at det ble en skikkelig sleik på alle sammen.. Slengte på oss solbriller :)

Så fikk vi med en som filmet skjult, og så dro vi på butikken og kjøpte 3 bananer, 1 agurk og en pakke vasselin :D

Hahahha, dere skulle sett fyren i butikken så rart på oss :D

Mens jeg leser:

... Hva er det de driver med...

... ok, de tok ting i håret...

... Hahahaha :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whæah, Hater engelsklæreren! Bare fordi vi går på media, forventer hun at vi skal kunne lage en artikkel med layot som i en vanlig avis. Mitt forsøk ble sikkelig dritt. Så går jeg i klassen med en som er flink i alt(word, skriving, ja skole generelt + at hun er journalist), og da blir lista lagt høy... tror jeg.

Uansett, er førsteintrykket viktig på vgs?

Lenke til kommentar
Ahahahhehhehiii :p

I dag har jeg og noen venner kjøpt "brylcreem" på bare faen. Smørte noen sinnsvake mengder i håret sånn at det ble en skikkelig sleik på alle sammen.. Slengte på oss solbriller :)

Så fikk vi med en som filmet skjult, og så dro vi på butikken og kjøpte 3 bananer, 1 agurk og en pakke vasselin :D

Hahahha, dere skulle sett fyren i butikken så rart på oss :D

Den filmen MÅ du sende til meg :D

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake. Skjermkortet har fått kjøling igjenn, riktignok luftkjøling nå føreløpig. Men vannavkjøling kommer.

Har spilt CS:S og BF2 (demo) ganske mye siden mandag.

I dag hadde jeg en prøve i algebra som heldigvis gikk bedre en forventet. I morgen har jeg en to timers-prøve i samfunnfag om livet etter den andre verdenskrig. Skal begynne og lese det 80 sider lange kapittelet nå :roll:

Reiser også til budapest natt til torsdag. Skal være der til tirsdag :)

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...