Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ahahahhehhehiii I dag har jeg og noen venner kjøpt "brylcreem" på bare faen. Smørte noen sinnsvake mengder i håret sånn at det ble en skikkelig sleik på alle sammen.. Slengte på oss solbriller Så fikk vi med en som filmet skjult, og så dro vi på butikken og kjøpte 3 bananer, 1 agurk og en pakke vasselin Hahahha, dere skulle sett fyren i butikken så rart på oss Mens jeg leser: ... Hva er det de driver med... ... ok, de tok ting i håret... ... Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hahaha, det skal testes clvn. :!: Legg ut film, please? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Whæah, Hater engelsklæreren! Bare fordi vi går på media, forventer hun at vi skal kunne lage en artikkel med layot som i en vanlig avis. Mitt forsøk ble sikkelig dritt. Så går jeg i klassen med en som er flink i alt(word, skriving, ja skole generelt + at hun er journalist), og da blir lista lagt høy... tror jeg. Uansett, er førsteintrykket viktig på vgs? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Førsteinntrykket er vel alltid viktig... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er jo egentlig ikke førsteintrykk. Bare en teit artikkel/reportasje.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ahahahhehhehiii I dag har jeg og noen venner kjøpt "brylcreem" på bare faen. Smørte noen sinnsvake mengder i håret sånn at det ble en skikkelig sleik på alle sammen.. Slengte på oss solbriller Så fikk vi med en som filmet skjult, og så dro vi på butikken og kjøpte 3 bananer, 1 agurk og en pakke vasselin Hahahha, dere skulle sett fyren i butikken så rart på oss Den filmen MÅ du sende til meg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er vel et generellt krav fra OT-samfunnet at den filmen publiseres? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nå har du tatt første steg med å fortelle clvn, så nå må du laste opp filmen også. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Han kommer bare til å sende den til meg, siden jeg er så mye snillere enn dere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da sender du den til meg over msn etterpå da danielsen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da sender du den til meg over msn etterpå da danielsen. Kanskje det, men gjør ikke det om jonas ikke vill... Men han er ikke pålogget nå :-/ Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jaaaaaaaaa VIKING FK har kvalifisert seg til gruppespillet i UEFA-cupen. Holy mother of fucking god Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Da er jeg tilbake. Skjermkortet har fått kjøling igjenn, riktignok luftkjøling nå føreløpig. Men vannavkjøling kommer. Har spilt CS:S og BF2 (demo) ganske mye siden mandag. I dag hadde jeg en prøve i algebra som heldigvis gikk bedre en forventet. I morgen har jeg en to timers-prøve i samfunnfag om livet etter den andre verdenskrig. Skal begynne og lese det 80 sider lange kapittelet nå Reiser også til budapest natt til torsdag. Skal være der til tirsdag Endret 29. september 2005 av MagE Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Uansett, er førsteintrykket viktig på vgs? næh, legg lista litt lavt i begynnelsen. må skape litt rom for forbedringer vet du. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Stille her nå... Vil noen tippe hva hennethdammyr hadde tegnet på brevet med led,ene mine i? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Natta alle sammen. Jeg kommer nok tilbake, engang! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Natta alle sammen. Jeg kommer nok tilbake, engang! Legger meg jeg å nå... Natta Joachim og resten av gjengen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) danielsn. den filmen legger jeg ut om den blir bra Driver og "skaffer" Premiere til å capture filmen fra kameraet.. Natta til dere som legger dere forresten Endret 29. september 2005 av clvn Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 danielsn. den filmen legger jeg ut om den blir bra Driver og "skaffer" Premiere til å capture filmen fra kameraet.. Natta til dere som legger dere forresten eller... Ble plutselig litt mer våken når jeg stod opp fra soffaen å skulle legge meg Da sitter jeg litt til Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jau...så på tekst-tven på tv2 nå. Side 104: Jente (5) funnet Side 123: Jente (15) funnet partert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg