ovzer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kan jeg ikke få vite hva Siste Ordet betyr? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvor ser dere at TV3 skal sende noe om TG i dag? Hihi. Nå satte jeg fyr på dere tenker jeg Det er bare en film som heter "The Gathering". Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 fattern testa et annet sted også gimper. Går evig treigt her uansett- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hvor ser dere at TV3 skal sende noe om TG i dag? Hihi. Nå satte jeg fyr på dere tenker jeg Det er bare en film som heter "The Gathering". Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Din jevel! :!: Trodde det var the real deal. Showtime @ robocop Endret 29. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Skal Eline og jeg også. De fleste har fått med seg det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da var det bare å vente på et brev i postkassa: traffikalt grunnkurs, status: done. I dag sykklet jeg faktisk til byen, så sparte jeg ett klipp på kortet mitt. Var der ca. 1450 det er bare 20. min i motvind Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Skal Eline og jeg også. De fleste har fått med seg det. wwwwwwæææææææææææææææææææææææææææoow .... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Skal Eline og jeg også. De fleste har fått med seg det. wwwwwwæææææææææææææææææææææææææææoow .... Så gøy Med på hw-rekka eller? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har litt lyst å dra på TG, men kjenner ikke en dritt som skal dit Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Skal Eline og jeg også. De fleste har fått med seg det. Hadde jeg hatt spill-pc så hadde jeg også kommet Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har litt lyst å dra på TG, men kjenner ikke en dritt som skal dit Legg meg til på msn, eller noe sånt da, så blir du sikkert skjent med meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg skal på tg06. gleder meg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 strange... skulle oppdatere avataren min, men jeg får bare denne meldingen... Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Opplastningen feilet. Kontakt administratorene for hjelp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har litt lyst å dra på TG, men kjenner ikke en dritt som skal dit Legg meg til på msn, eller noe sånt da, så blir du sikkert skjent med meg Har TG noen nettside? Kanskje komme med laptop og ekstern harddisk Kan sikkert spille hjerter over nett. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Viste dere forresten at Ananas skal på TG? Skal Eline og jeg også. De fleste har fått med seg det. Hihi. Jeg er i fleipehumør Jeg vet ikke om hun skal på TG eller ikke, men skal jeg tippe tipper jeg at hun ikke skal det. Men når du sier sånn høres det ut som du vet mer enn meg... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 strange... skulle oppdatere avataren min, men jeg får bare denne meldingen... Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Opplastningen feilet. Kontakt administratorene for hjelp anntagelig feil format, eller størelsen på bildet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Har litt lyst å dra på TG, men kjenner ikke en dritt som skal dit Legg meg til på msn, eller noe sånt da, så blir du sikkert skjent med meg Can doo, Har ikke noe bedre å gjøre i kveld Done, Som sagt, så gjort Endret 29. september 2005 av J@cob Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har litt lyst å dra på TG, men kjenner ikke en dritt som skal dit Legg meg til på msn, eller noe sånt da, så blir du sikkert skjent med meg Can doo, Har ikke noe bedre å gjøre i kveld Da ligger adressen bak denne knappen elns: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ahahahhehhehiii I dag har jeg og noen venner kjøpt "brylcreem" på bare faen. Smørte noen sinnsvake mengder i håret sånn at det ble en skikkelig sleik på alle sammen.. Slengte på oss solbriller Så fikk vi med en som filmet skjult, og så dro vi på butikken og kjøpte 3 bananer, 1 agurk og en pakke vasselin Hahahha, dere skulle sett fyren i butikken så rart på oss Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hahahahaha, jeg og noen jenter lo av kjæresten til en annen jente som ikke hadde tid til henne fordi han skulle på LAN. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg