svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Foreslått rekkefølge: Minicross, øl, firehjuling, øl, øl+mat, øl, øksekasting, øl og enda mer øl, skyting. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 2 timer til sommerfest med jobben... 4 hjulinger, minicross, skyting, øl, øksekasting, øl, mat+øl, mer øl og enda mer øl (i den rekkefølgen håper jeg ) Ølkasting med skyting? >_< *se rart på* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tipper det er 20°C her! Digg! Må bare "rydde" ferdig så skal jeg ut å sole meg med et stooort glass Coca Cola m/ isbiter og litt sitron koz Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Nei, skyting, øl, øks..eller var det omvendt Edit: samme faen bare jeg treffer noen jeg ikke liker Endret 27. mai 2005 av tbone Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noe sier meg at du har begynt på ølen allerede Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Pokker! Er konsert i dag. Dreadful skal jo spille, band med 2 kompiser som har fått seg ny vokalist, og jeg er blakk. Får tigge penger av gammlingen :\ Hater å tigge penger. Men, får jeg meg jobb nå i juni så skal jeg legge med en 19" LCD-skjerm til den nye pc'en også Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da kom jeg ikke opp i skriftlig eksamen allikevel Blir muntlig på meg da, arg, liker det svææært dårlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du er kompis med bandet, hvorfor må du betale for å se på? Hook-ups, man! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hva i svarte! Fikk telefon for en stund siden fra damm forlag om at jeg hadde blitt trekt ut til å vinne noen bøker og et 12mnd langt medlemskap til klubben "boksamleren", det eneste negative med det var at de tilbyr én bok i mnd som man må avbestille manuelt innen en viss tid eller så blir den sendt automatisk.....Jeg tenkte det at dette ikke er noe stress å gjøre en gang i mnd, og de bøkene jeg vant kan jeg gi til mamma som bursdags gave, men nå 4 mnd etter jeg vant får jeg plutselig tilsendt 2 bøker som det står at jeg har bestilt på internett, men det har jeg da aldri gjort! 333,- skal de ha ut av meg nå...de bøkene er ikke noen av de hovedbøkene som man må avbestille en gang! makan til møkk! nå er det noen som skal få det skikkelig! Hvis noen lurer på hvorfor jeg vant så er det fordi da jeg kjøpte ringenes herre boka for noen år siden la mamma med en bok fra damm forlag i bestilligen, det var jo egentlig henne som vant men det sto i mitt navn Edit: jeg fikk tilsendt fagbrevet mitt i dag, nå er jeg godkjent Serviceelektroniker Endret 27. mai 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg pwner dere i muntligproveeksamensak fikk faktisk 4-3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva er egentlig det siste ordet?Skjønner ikke det helt jeg. her prater vi bare løst og fast om hverdagens små hendelser. vi bare prater sammen rett og slett, som en gjeng nerder på kafe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg pwner dere i muntligproveeksamensak fikk faktisk 4-3 4-3? 4-, 3 eller 4/3? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du er kompis med bandet, hvorfor må du betale for å se på? Hook-ups, man! Fordi det er ikke de som stiller arrangerer. Skal jobbe 2 timer som servitør i dag Ringte nettopp og spurte om jeg kunne jobbe fra halv 6 til 8 og det takket jeg ja til. Og så blir det vel jobbing på søndagen også..enda en fuckings konfirmasjon Jaja, blir penger av det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du er kompis med bandet, hvorfor må du betale for å se på? Hook-ups, man! Kanskje du har lyst å støtte bandet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/27/432924.html Hmm, der hadde jeg vært utvist etter 10 minutter.. Seriøst.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du er kompis med bandet, hvorfor må du betale for å se på? Hook-ups, man! Kanskje du har lyst å støtte bandet? Men når man faktisk ikke har råd så er det en litt annen sak, men kommer an på hvor kompis man er med bandet og hvilken type arrangement det er. Herr Brun Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Men, får jeg meg jobb nå i juni så skal jeg legge med en 19" LCD-skjerm til den nye pc'en også Da kan jeg anbefale en Samsung SyncMaster 913N, den er kjempegod på spill og generel bruk. 8 ms responstid way to go Endret 27. mai 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg