Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Problemet mitt f.eks. med gruppearbeid er at jeg, vel, er smittet av munndiare, og slike timer er perfekte til utfoldelse av den sykdommen. Jeg er flink til å fordele arbeid, og så får folk værsågod være like flinke som meg til å gjøre det de får beskjed om hjemme. Jeg trenger simpelthen litt ro hvis jeg skal få gjort noe "skikkelig". Klarer jo å skrive småstiler på to sider og regne matte, men får gjort mer hjemme liksom.

Jeg har det delvis motsatt av deg.

På skolen for jeg gjort middels mye, hjemme pleier jeg å bli sittende og prate MSN eller surfe nettet. Evt. spille spill.

Men det hender at jeg tar meg sammen og jobber skikkelig, da jobber jeg best hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det går ann:

On the 1 st of november  we will have to pay for the use of our  MSN and email account  unless  we  end this  message to at least 18 contacts  on your contactslist. Its  no lie  if you don t believe me then go to the  site ( www.msn.com ) and  see for yourself. Anyway  once you`ve  sent this  message to at least 18 contacts  your msn dude will become blue

:roll:

Lenke til kommentar
På skolen for jeg gjort middels mye, hjemme pleier jeg å bli sittende og prate MSN eller surfe nettet. Evt. spille spill.

Det som har skjedd med meg i dag..

Jeg som ikke skulle få anmerkning før konferansetimen for en gangs skyld! :(

Du skulle ha levert i dag?

Jeg sitter her og utsetter ex-phil, matte og IT.

Lenke til kommentar

Foredrag og lekser sux... :thumbdown:

Har hatt samme problemet med ordet "Organismer" før... skulle lese høy om "Mikro Organismer" gjett hva jeg sa :blush:

Tror jeg fikk nedsatt na-mi karakter etter den episoden :p

Edit : Rettet en av mine mangen leifer

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...