Zlatzman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Problemet mitt f.eks. med gruppearbeid er at jeg, vel, er smittet av munndiare, og slike timer er perfekte til utfoldelse av den sykdommen. Jeg er flink til å fordele arbeid, og så får folk værsågod være like flinke som meg til å gjøre det de får beskjed om hjemme. Jeg trenger simpelthen litt ro hvis jeg skal få gjort noe "skikkelig". Klarer jo å skrive småstiler på to sider og regne matte, men får gjort mer hjemme liksom. Jeg har det delvis motsatt av deg. På skolen for jeg gjort middels mye, hjemme pleier jeg å bli sittende og prate MSN eller surfe nettet. Evt. spille spill. Men det hender at jeg tar meg sammen og jobber skikkelig, da jobber jeg best hjemme. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg liker også best å jobbe hjemme, men jeg vet også at jeg jobber utrolig mye mer effektivt når jeg jobber på skolen. (eller på jobb siden jeg nå er ferdig med skolen) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://happytreefriends.atomfilms.com/watc...des/index.html# Har vist litt dårlig humor i dag... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=476738&hl= NOEN MÅ HJELPE MEG! Support Hvorfor ikke bare lese emne på so4? Spam/support = BAN Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 At det går ann: On the 1 st of november we will have to pay for the use of our MSN and email account unless we end this message to at least 18 contacts on your contactslist. Its no lie if you don t believe me then go to the site ( www.msn.com ) and see for yourself. Anyway once you`ve sent this message to at least 18 contacts your msn dude will become blue Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På skolen for jeg gjort middels mye, hjemme pleier jeg å bli sittende og prate MSN eller surfe nettet. Evt. spille spill. Det som har skjedd med meg i dag.. Jeg som ikke skulle få anmerkning før konferansetimen for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 På skolen for jeg gjort middels mye, hjemme pleier jeg å bli sittende og prate MSN eller surfe nettet. Evt. spille spill. Det som har skjedd med meg i dag.. Jeg som ikke skulle få anmerkning før konferansetimen for en gangs skyld! Du skulle ha levert i dag? Jeg sitter her og utsetter ex-phil, matte og IT. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg skal levere i morgen.. Har ikke sjans til å bli ferdig med alt, men jeg håper da på å få stilen ferdig.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Foredrag og lekser sux... Har hatt samme problemet med ordet "Organismer" før... skulle lese høy om "Mikro Organismer" gjett hva jeg sa Tror jeg fikk nedsatt na-mi karakter etter den episoden Edit : Rettet en av mine mangen leifer Endret 29. september 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Foredrag og lekser sux... Har hatt samme problemet med ordet "Organismer" før... skulle lese høy om "Mikro Organismer" gjett hva jeg sa Tror jeg fikk nedsatt na-mi karakter etter den episoden Edit : Rettet en av mine mangen leifer Mikroorgasmer? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 wey.. drar til oslo om 2 timer *pakke* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fra: bulla8, 30 Dato: torsdag 29. september 2005 kl. 19.54 Slettes: 1. desember 2005 hællæ du..... hm......deilig jente selv om jeg sikkert kunne vært faren din:-) Det verste med slike B-meldinger er at de ikke gjør noe med saken! Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det verste med slike B-meldinger er at de ikke gjør noe med saken! tenner du ikke på eldre menn? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Gosh, har en time igjen før jeg får tiprosent-varsel i tysk... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det verste med slike B-meldinger er at de ikke gjør noe med saken! tenner du ikke på eldre menn? Vent.. Var ikke det du? Du har jo alltid hatt en fetish? Eller? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det verste med slike B-meldinger er at de ikke gjør noe med saken! tenner du ikke på eldre menn? Vent.. Var ikke det du? Du har jo alltid hatt en fetish? Eller? nei.... det var meg.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Holder på med engelsk tekst. Skal skrive om trafikk-holdninga i Alta. Noen syke ideer? Må absolutt ikke være sant... Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vent.. Var ikke det du? Du har jo alltid hatt en fetish? Eller? næh, tenner bare på smårips jeg.. SÅNN SOM DEG! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Vent.. Var ikke det du? Du har jo alltid hatt en fetish? Eller? næh, tenner bare på smårips jeg.. SÅNN SOM DEG! Bjørkstads veien 37. Kom og få! EDIT: Ta med cola og kondomer. Og vaselin Mitt ordtak: Med litt godvilje og vaselin er alt mulig. Endret 29. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg