Shikaru Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Den slica på en måte på siden. har et bilde her, men det syntes veldig dårlig, så jeg fiksa litt på det andre så dere skulle se hvor det var Edit: hadde en kul kul på siden av fingern, men den er borte Endret 29. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Dæven, var rart og bruke venstre handa for og pisse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Haha. har hatt gips på høyrehanda 2 ganger, og var 3 uker begge gangene. så ja, det er merkelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg kappa senen på fingeren så måtte jeg ha gips i 4 uker elns. Med sånn tråd for og trene fingeren, fuck off fingeren Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 har bruket nesen når jeg syklet... dæven det var vondt..! hvordan det skjedde husker jeg liksom ikke, men jeg var på legevakten VELDIG fort etter at det skjedde! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har fåt influensa og hepatitt B-vaksine i dag.... Veldig stiv i armen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Lekser er brudd på menneskerettighetene og ødelegger barns fritid, hevder lege. HAHAHA, nå har jeg hørt det og. enig med det siste hvertfall.. skulle vært mere jobbing på skolen og mindre "undervisning" hvis man kan bruke det ordet. in real life (arbeidslivet) så jobber man jo 8timer også tar man fri, lar jobben ligge frem til neste dag. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 ! http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=551 De svarer dere nå! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Lekser suger... helt enig med deg Someday... jeg hadde ikke hatt noe imot å gå på skolen 1-2 t mer hver dag for å så å kunne slippe lekse helvete.... Edit : Rette en leif as usual Endret 29. september 2005 av J@cob Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ikke faen om jeg hadde takket ja til lengre skoletid og ingen lekser. Jeg føler ofte at jeg liksom ikke får gjort noe når jeg sitter ved Pcen på skolen. På kveld og nattestid får jeg gjort ting unna. Effektivt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Skulle opne det. Satt litt fast, så jeg bomma på den og karmen.. Må slå i karmen for at den ikke står fast lengre. Har 1cm langt sår i diameter og dypt, så dypt man kunne se fettperler :O Tro om jeg får arr Hehe jeg gjorde akkuratt det samme på forige lørdag... våkna opp på søndagen med håden stappa full av glasskår Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Hm, jeg skal visstnok på fest snart. How fun. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ikke faen om jeg hadde takket ja til lengre skoletid og ingen lekser. Jeg føler ofte at jeg liksom ikke får gjort noe når jeg sitter ved Pcen på skolen. På kveld og nattestid får jeg gjort ting unna. Effektivt. det er jo det som er problemet. slikt funker jo ikke i arbeidslivet, man må lære seg å jobbe når man er på jobben/skolen. tror ikke man hadde trengt å være særlig lengre på skolen hadde man bare jobbet mere effektivt der. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ikke faen om jeg hadde takket ja til lengre skoletid og ingen lekser. Jeg føler ofte at jeg liksom ikke får gjort noe når jeg sitter ved Pcen på skolen. På kveld og nattestid får jeg gjort ting unna. Effektivt. det er jo det som er problemet. slikt funker jo ikke i arbeidslivet, man må lære seg å jobbe når man er på jobben/skolen. tror ikke man hadde trengt å være særlig lengre på skolen hadde man bare jobbet mere effektivt der. Ja helt enig, ofte blir det gjennomgått og undervist i så mye unødvendig også. Jeg er forresten sånn at jeg ikke får gjort noe serlig arbeid hjemme. Endret 29. september 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Hm, jeg skal visstnok på fest snart.How fun. på en torsdag? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ja, på universitetet. Har ikke noe undervisning imorgen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Ikke faen om jeg hadde takket ja til lengre skoletid og ingen lekser. Jeg føler ofte at jeg liksom ikke får gjort noe når jeg sitter ved Pcen på skolen. På kveld og nattestid får jeg gjort ting unna. Effektivt. det er jo det som er problemet. slikt funker jo ikke i arbeidslivet, man må lære seg å jobbe når man er på jobben/skolen. tror ikke man hadde trengt å være særlig lengre på skolen hadde man bare jobbet mere effektivt der. Husk hvilke jobbtyper Joachim sikter seg inn mot da, er ikke umulig med fleksibel arbeidstid i såfall. @Goophy: Det blir skøy for man håpe! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 @Goophy:Det blir skøy for man håpe! Probably. 24,- for halvliteren. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) @Goophy:Det blir skøy for man håpe! Probably. 24,- for halvliteren. Jøss. Må droppe planen om og ta meg 10 år fri. Dilemma, robocop eller spiderman? Endret 29. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Problemet mitt f.eks. med gruppearbeid er at jeg, vel, er smittet av munndiare, og slike timer er perfekte til utfoldelse av den sykdommen. Jeg er flink til å fordele arbeid, og så får folk værsågod være like flinke som meg til å gjøre det de får beskjed om hjemme. Jeg trenger simpelthen litt ro hvis jeg skal få gjort noe "skikkelig". Klarer jo å skrive småstiler på to sider og regne matte, men får gjort mer hjemme liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg