Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Pokker! skjønner du ikke at detteer planen min?Snart vil OT-baren ligge under min makt! mwah- hahahahahahahaaaaa! Og dere vil alle tilbe MEG! Tilbe deg *tenke* Nope, vil aldri skje Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Eeeeekk! Sabotører! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tja, det vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder... Har ikke spilt på snart 2-3 mnd, så jeg kan godt si jeg har gått litt lei Spiller nesten ikke jeg heller. Blir heller med tanken. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Om jeg føler får det kan jeg utpresse Vt-iversen litt med det bildet *host*spammer*host* :!: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Eeeeekk! Sabotører! Desertører *Kremt* Neida... Men tilbe deg? Hallo liksom (med syk fjortisstemme ) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tja, det vet jeg rett og slett ikke om jeg gidder... Har ikke spilt på snart 2-3 mnd, så jeg kan godt si jeg har gått litt lei Spiller nesten ikke jeg heller. Blir heller med tanken. Jupp, sette seg ned å ha ett spill i tankene, men ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Fittelagg. en som tar hele linja mi Endret 29. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Fools, I shall destroy you all, starting with the forum spammers" -Marius the Magnificent Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Fools, I shall destroy you all, starting with the forum spammers" -Marius the Magnificent Nå er det jo du som spammer mest av oss som er her nå da. *sjekke om brødmaskinen fortsatt funker* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Fools, I shall destroy you all, starting with the forum spammers" -Marius the Magnificent Du heter vel tilfeldigvis Magnus? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Nå får du gi deg Vt-iversen. seriøst det der er bare idiotisk å spamme så mye. Edit: du går ikke inn der de spør om du er medlem på russ.no og sier: jeg er ikke medlem. teite menneske. Endret 29. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Inkompetente tåper! Dere vil angre bittert på dette! Merk mine ord! Grrrrr! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Inkompetente tåper! Dere vil angre bittert på dette! Merk mine ord!Grrrrr! Nå begynner jeg å lure på hva rart du har fått i deg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 rapportert. nå går jeg å får i meg litt drikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Brunost-overdose? Brødmaskinen funka! Nå blir det frokost om ...... 90 minutter! JAA! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Vel.... nå kan jeg ikke skrive stort mer uten å spamme. Hadde tenkt å køye uansett. Dessuten var det siste der sinnsykt Off-topic! Og det jeg har fått i meg er en god dose overtrøtt! Fred ut- Kan noen btw svare på ordet jeg lurer på i tråden lenger ned? Endret 29. september 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele SO4 er off-topic lille gris ( ikke ta det vondt men. det er ei jente som sier det til alle ) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hmm, kjeder meg... Skal jeg legge meg til å sove eller finne på noe annet.. .Trenger deres hjelp her Edit: Leif! Endret 29. september 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele SO4 er off-topic lille gris ( ikke ta det vondt men. det er ei jente som sier det til alle ) Du får ha meg unnskyldt... har beskyldt folk for å være off-topic to ganger tidligere i denne tråden. Og de blir ganske forvirret. :!: Og "lille gris" er vel bare fair! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg må vel legge ned tegningene mine og fare til skolen snart. egentlig skal jeg gå 5 på halv, men går halv rekker såvidt bussen med snarveier og hopp over visse hager/gjerder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg