Jokko88 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! TØFT! Tøft med slike helt unødvendige poster! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! TØFT! Tøft med slike helt unødvendige poster! Din post var vel enda mer unødvendig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Var bare så merkelig, hørte nesten ingenting, det bare rista her.. Kanskje et jagerfly som brøt lydmuren samtidig som det løy ganske lavt. Skjedde her en gang, var en enorm strekning smellet bredte seg over også. Mange som fikk rutene knust. Leeeeeif! Nei gnske sikker på at det ikke var noe slik. Ikknoe smell og slik mental buldring bare Men huset står fortsatt . Burde være fornøyd med det.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! TØFT! Tøft med slike helt unødvendige poster! Din post var vel enda mer unødvendig. Min post fortsatte på et emne som flere folk diskuterte og var en kommentar til noe en annen person skrev. Din post var tatt helt ut av det blå.. Hvis du mener den andre så var det akkurat et eksempel på å skyte megselv i foten ved å lage en helt unødvendig post til din unødvendige post Er det ikke morsomt å skyte segselv i foten? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! TØFT! Tøft med slike helt unødvendige poster! Hva slags post er dette?Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva er egentlig det siste ordet? Skjønner ikke det helt jeg. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi har jo en egen "Hva kom du opp i" i skole-kategorien da folkens... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hva er egentlig det siste ordet?Skjønner ikke det helt jeg. Her skriver du alt som ikke passer inn andre steder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig eksamen!! TØFT! Tøft med slike helt unødvendige poster! Din post var vel enda mer unødvendig. Negativt. Jokko88: Vi har gledesutbrudd-kategorien, benytt den du Jeg tror jeg skal ta å ringe sjefen for opplysninga å se hva som skjer. Madammen pratet noe om at de trengte 2 personer så kunne starte på mandagen, men jeg skal jo tilbake til militæret den 2.-6.juni og da er det ikke sikkert at de kan benytte meg i det hele tatt Og får jeg den jobben nå så er det større sjangse for at jeg ikke kan være crew på MSL (signatur) noe som vil svi for da har jeg fått den nye pc'en min Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 LOL: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278828 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Var bare så merkelig, hørte nesten ingenting, det bare rista her.. Kanskje et jagerfly som brøt lydmuren samtidig som det løy ganske lavt. Skjedde her en gang, var en enorm strekning smellet bredte seg over også. Mange som fikk rutene knust. Leeeeeif! Skjer ofte her (Vel, kanskje ikke så ofte at de bryter lydmuren), jeg bor bare noen kilometer unna Kjeller flyplass, ofte jagerfly som flyr lavt over her. Er forresten også ofte at fly til Gardermoen flyr rett over hustakene våre. (Ikke så lavt så klart, men ofte vi hører dem godt) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Alt annet enn engelsk sier nå jeg Isj, engelsk er jo å foretrekke skriftelig! Neppe. Engelskpensumet er helt på trynet. Oppgavene på engelsktentamen må være det som er mest på trynet noensinne. Men jeg kom ikke opp i noe Fikk heller en meget våt tur til skolen og tilbake. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Termometeret måler 20,7°C i skyggen nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Omg, så sweet! Jeg kan kanskje begynne å jobbe på mandagen MEN, da må jeg få utsettelse på min tilbakerese til militæret på en dag til den 3. Må ringe troppsjefen min å høre, går det ikke igjennom der så tar jeg det videre opp til kapteinen. Men satan så sweet det skal bli hvis jeg kan begynne å jobbe på mandagen. Da blir det en sykt fet lønning i juli Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Yes, skal til Stockholm imorra (6 timer buss, 17 timer tog). Gleder meg som en unge! Klassetur altså. Hva burde jeg huske? Personlig mener jeg at Jokke88 skal få lov til å poste sitt lille gledesutbrudd her. Det at han må starte en ny tråd, eventuelt bumpe en gammel tråd i Gledesutbrudd er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 19°C her! *ta på shorts og går ut og klipper plenen* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Yes, skal til Stockholm imorra (6 timer buss, 17 timer tog). Gleder meg som en unge! Klassetur altså. Hva burde jeg huske? Personlig mener jeg at Jokke88 skal få lov til å poste sitt lille gledesutbrudd her. Det at han må starte en ny tråd, eventuelt bumpe en gammel tråd i Gledesutbrudd er bare tåpelig. deodorant Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 2 timer til sommerfest med jobben... 4 hjulinger, minicross, skyting, øl, øksekasting, øl, mat+øl, mer øl og enda mer øl (i den rekkefølgen håper jeg ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 2 timer til sommerfest med jobben... 4 hjulinger, minicross, skyting, øl, øksekasting, øl, mat+øl, mer øl og enda mer øl (i den rekkefølgen håper jeg ) Ølkasting med skyting? >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg