PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fikk helt spisekikk her, hev i meg to brødskiver med smør, kalkun og ost. Og masse cherrytomater. Og herregud, nå er jeg jævlig mett. Nei takk til leirskole. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje jeg blir homo når jeg blir stor, slipper og ta ned do setet Der har du kanskje den beste/eneste grunnen til å bli homo. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hmm, litt rart det.. I ett øyeblikk vil hun og de hun bor med, at jeg skulle komme bort å stille inn tven. Jeg gjør det TO ganger på rad, er snill og grei, men hun er sur og sinna.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje jeg blir homo når jeg blir stor, slipper og ta ned do setet Der har du kanskje den beste/eneste grunnen til å bli homo. "Keevin!! Ta ned de hælvettes do sæte!!" Jepp, jeg skal bli homo. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ta ned dosetet?! Hva? Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ta ned dosetet?! Hva? TA NED DOSETET!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Helvetes mannskit, sjuk igjen....bah. Skal få i meg noe føde og se på ninjafilm før jeg køyer. God natt, småmark! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Ta ned dosetet?! Hva? Jenter maser alltid på deg om og ta ned dosetet vettu. Etter du er ferdig, og de orker ikke jeg. EDIT: jeg står og driter også. Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jenter er noe CRAP. Ikke alle. Ikke min. Din er ikke noe unntak. Hun er sikkert verst. Verst i forhold til hvem? Sine venninner? Er nok uenig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ta ned dosetet?! Hva? Jenter maser alltid på deg om og ta ned dosetet vettu. Etter du er ferdig, og de orker ikke jeg. Aldri opplevd?! Sitter du på toalettet uten sete? HÆ?! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Helvetes mannskit, sjuk igjen....bah. Skal få i meg noe føde og se på ninjafilm før jeg køyer. God natt, småmark! We must kung-fu fight! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I dag startet vi varaderoen i hønefoss Grom lyd... (stille på lavt turtal, og skikkelig "brombrom" på høyt) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ta ned dosetet?! Hva? Jenter maser alltid på deg om og ta ned dosetet vettu. Etter du er ferdig, og de orker ikke jeg. Aldri opplevd?! Sitter du på toalettet uten sete? HÆ?! vielleicht wenn er pipi machen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Ta ned dosetet?! Hva? Jenter maser alltid på deg om og ta ned dosetet vettu. Etter du er ferdig, og de orker ikke jeg. Aldri opplevd?! Sitter du på toalettet uten sete? HÆ?! Jeg sitter ikke når jeg pisser, se edit. Jeg står og driter. Kan bomme også, da bruker vi turtle waks på posrelenen Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hønefoss Verdens beste by! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg sitter uansett hva det er jeg skal ha gjort jeg, så lenge jeg er hjemme. Jeg gjør ikke sånt når jeg er ute, hvis ikke jeg er hos venner med delikate bad... Da hender det jeg bare setter meg automatisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ¨Sitter. Jeg mente sitter... Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg sitter uansett hva det er jeg skal ha gjort jeg, så lenge jeg er hjemme. Jeg gjør ikke sånt når jeg er ute, hvis ikke jeg er hos venner med delikate bad... Da hender det jeg bare setter meg automatisk. ja de fleste jenter sitter vel å tisser? ... ang dosete snakk, jenter er jo de verste til å la dolokket stå åpent. vi løfter jo ringen når vi pisser så da lukker vi jo gjerne den igjen etterpå. mens jenter og jokke som alltid sitter lar den jo bare stå sånn uten å tenke mere på det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ¨Sitter. Jeg mente sitter... Så du driver ikke med yoga? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ang dosete snakk, jenter er jo de verste til å la dolokket stå åpent. vi løfter jo ringen når vi pisser så da lukker vi jo gjerne den igjen etterpå. mens jenter og jokke som alltid sitter lar den jo bare stå sånn uten å tenke mere på det. Jeg lukker alltid dosetet etter at jeg har vært der. Orker ikke å latt den stå åpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg