Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dritforbanna nå og vet ikke hvorfor.. Er egentlig alt. Mange eksvenninner som går inn på russesiden min og slenger dritt i gjesteboken min, kjæresten er sur på meg men vil ikke si det på tlf og vil ikke møte meg... *grave seg ned* Skjønner bare ikke hvorfor de jentene gidder å bruke energi på å slenge dritt når vi ikke er venner lenger engang og ikke har vært det på 2-3 år... :nei:

Lenke til kommentar
Er dritforbanna nå og vet ikke hvorfor.. Er egentlig alt. Mange eksvenninner som går inn på russesiden min og slenger dritt i gjesteboken min, kjæresten er sur på meg men vil ikke si det på tlf og vil ikke møte meg... *grave seg ned* Skjønner bare ikke hvorfor de jentene gidder å bruke energi på å slenge dritt når vi ikke er venner lenger engang og ikke har vært det på 2-3 år...  :nei:

blæ, sånne jenter er bare å overse. eller sleng dritt tilbake :mrgreen: (jeg tar imot bestillinger :p )

Du kan hilse kjæresten din å si at når han har blitt voksen kan han komme å grave deg opp;)

 

 

edit:hvorfor ikke bysse lalle, chris88?

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Hmm, blir litt forvirra her nå. Snakket med tre venniner på msn.

 

Ho ene er veldig hyggelig, snill ovs.. og kan lett prate med henne. Utrolig snill jente, og virkelig søt.

 

Når jeg snakket med ho andre, fant jeg ut at hun ville ta toget i 5 timer for å besøke meg i høstferien. Utrolig hyggelig jente.

 

Ho tredje var derimot mere kjapp i stavelsene, og ba meg til slutt om å ikke være så jævlig selvopptatt og tro jeg er verdens navle.

Det er noe som jeg ikke er i det hele tatt, er stikk i strid med min tenkemåte...

Til vanlig pleier hun å være grei....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...