Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal til Empuria Brava, det ligger i nærheten av Barcelona.

Skal til inn til Barcelona på mandag ;)

Glitrende, herlig sted! Gaudís kreasjoner kan du ikke unngå å besøke eller se noe til, spesielt er vel den gedigne katedralen La Sagrada Familia. Et genialt shoppingtips er sko fra Cristina Castañer, disse er fullt på høyde med ekstremt dyre alternativer, og koster like mye som et helt vanlig trøtt skopar i Norge. Shopping ellers er ikke voldsomt spesielt, du finner stort sett det meste, men noen voldsomme mengder unike produkter må du vel lete litt for å finne.

Cal Pep, El Lobito og Otttimo er glitrende steder for lunch, for en ypperlig middag kan Abac anbefales. Det er noen måneder siden sist jeg var i Barcelona, så ekstremt oppdatert er jeg ikke, men jeg kjenner da et og annet, om du skulle lure på noe spesifikt.

Det ser forresten ut til at jeg drar til Locarno/Trecate/Milano/Portofino, i tillegg til en liten svipptur til London.

Lenke til kommentar

Jeg fikk svar om at min første søknad om utsettelse av førstegangstjeneste ikke var godkjent (har gode grunner til å sende en ny, så det er ikke noe problem foreløbig), men jeg melder glatt flytting til utlandet dersom alternativet er førstegangstjeneste, har adresser i fleng, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...