Sovietpig Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Negere på internatet... Nej og nej! sånt trenger man ikke. kast dem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje vi skal kaste deg kfz? Ikke alle som er ille serru. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg skal til tyrkia uke 44. gleder meg sykt! :yay: Kjøp deg en søt liten portabel bong da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fettern min annbefalte en sang til meg. Audioslave - Be yourself. Faktisk ikke dårlig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje vi skal kaste deg kfz? Ikke alle som er ille serru. jeg var kjempe serriøs Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Anaal nathrakh - paradigm shift - annihilation Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kanskje vi skal kaste deg kfz? Ikke alle som er ille serru. jeg var kjempe serriøs :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Nam. hold it, ost og skinke AH VARM OST I GANEN Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal til Empuria Brava, det ligger i nærheten av Barcelona.Skal til inn til Barcelona på mandag Glitrende, herlig sted! Gaudís kreasjoner kan du ikke unngå å besøke eller se noe til, spesielt er vel den gedigne katedralen La Sagrada Familia. Et genialt shoppingtips er sko fra Cristina Castañer, disse er fullt på høyde med ekstremt dyre alternativer, og koster like mye som et helt vanlig trøtt skopar i Norge. Shopping ellers er ikke voldsomt spesielt, du finner stort sett det meste, men noen voldsomme mengder unike produkter må du vel lete litt for å finne. Cal Pep, El Lobito og Otttimo er glitrende steder for lunch, for en ypperlig middag kan Abac anbefales. Det er noen måneder siden sist jeg var i Barcelona, så ekstremt oppdatert er jeg ikke, men jeg kjenner da et og annet, om du skulle lure på noe spesifikt. Det ser forresten ut til at jeg drar til Locarno/Trecate/Milano/Portofino, i tillegg til en liten svipptur til London. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Mitt pseudonym Preben Kristiansen fikk svar fra Vernepliktsverket i dag - JA, man er fritatt for verneplikten hvis man er bosatt i utlandet, men bare så lenge man faktisk er bosatt der... I det du flytter tilbake tar de kontakt... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal til Kreta imorgen jeg. Bare slappe av og sole meg =) Gleder meg egentlig, men har ikke helt reisefølelsen inne.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg fikk svar om at min første søknad om utsettelse av førstegangstjeneste ikke var godkjent (har gode grunner til å sende en ny, så det er ikke noe problem foreløbig), men jeg melder glatt flytting til utlandet dersom alternativet er førstegangstjeneste, har adresser i fleng, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fettern min annbefalte en sang til meg. Audioslave - Be yourself. Faktisk ikke dårlig. Fyfy har du ikke hørt om den før...audioslave har mye bra. det samme med rage against the mahine. Ka skjer...internatet var kult...liker hu bergenser jenta Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har også noen adresser på lager liksom, og antagelig ahr jeg "psykiske og fysiske" mangler også. Men er litt kjekt å vite hvordan det fungerer, jeg antar jeg lar adressen min være abroad en stund. Men legen kan jo få si hva han mener når den tid kommer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Angående internatet: Jeg vil se mer vestkantpower! Har de ikke gjemt noe ansiktsvask eller noe? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Negere på internatet... Nej og nej! eeeh? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Se Holmgang nå. Gry Larsen og AUF mener at FrP er skylden i at folk ikke liker innvandrere... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 *masse* Å, det hørtes bra ut! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har et saftig tips for å holde seg våken ? Er det bare kaffe som duger her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har et saftig tips for å holde seg våken ? Er det bare kaffe som duger her? Runk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg