Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom faen meg opp i skriftlig matte! :realmad:

Nå må jeg sitte hele helga og lese på norsk, nynorsk, og matteeksamen.

Grattis!

Jeg får besøk av en med en stygg Volvo 245, med en Chevrolet Camaro V8, 5.7l og 350hk!

*gledeseg*

Skal forresten kanskje til dama og.. :love:

Lenke til kommentar

Heisann. I dag nådde skolen toppen av kjedelighet! Gidder ikke engang skrive hva vi gjorde. Men en ting var positivt, og det var at jeg og en venninne satt på grupperommet i sofaen alene i et par timer og hadde det ganske så koselig. Tror jeg er litt forelsket :love:

Senere i kveld skal vi gå tur med hunden hennes. Går bare og gleder meg til det jeg :D

Herr Brun

Lenke til kommentar
Var bare så merkelig, hørte nesten ingenting, det bare rista her..  :D

Kanskje et jagerfly som brøt lydmuren samtidig som det løy ganske lavt. Skjedde her en gang, var en enorm strekning smellet bredte seg over også. Mange som fikk rutene knust. :wee:

Leeeeeif!

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar

Det er deilig å være forelsket.. tror ikke jeg har vært det på 14mnd eller noe rundt der.. Men uansett hvor digg det er å være forelsket så er det like digg å være singel også.. Man kan gjøre alt man vil , slipper å ta hensyn til andre absolutt hele tiden.. Man føler seg liksom fri ;)

Uansett.. Jeg fikk meg jobb i starten av uken og det er en jobb som man ikke gjør at det blir så lett med et langvarig forhold.. Skal ut å jobbe på kjemikalietankbåt :D

3mnd vekke og nyte livet.. også 3mnd hjemme for å nyte livet enda mer :D

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...