Goophy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Dette blir det siste dere ser til meg. Nuss. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Dette blir det siste dere ser til meg. Nuss. kozz & nuzz. tar også kvelden nå, rrrh.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Dette blir det siste dere ser til meg. Nuss. Sånn for alltid? Eller bare på en god stund? om for alltid: Du får ha det bra, og ha lykke til med studiene fremover! Vært hyggelig å ha deg her, du sier mye bra og interessant! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 know the feeling, 300gb min var blitt litt stappa så måtte slette unna litt.. 50gb med hard sacrificing! Å ofre verdifulle og gledelige ting på hardisken er grusomt, bedre å kjøpe en ny disk synes jeg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Ikke mange sjelene her i natt skjønner jeg, er litt over 2 timer siden sist noen postet her(OT-baren altså, nesten 4t siden noen postet i denne tråden). Ettersom jeg nå har brutt den rekken, så tror jeg at nattens mål er oppnådd og jeg kan nok en gang legge meg uten å frykte at OT-baren går i stå. Like greit å legge seg egentlig, for det er like før jeg utøver vold mot tastaturet hvis ikke Photoshop begynner å samarbeide litt. Endret 28. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Æsj, får ikke sove. Har blitt syk igjen. Har fått streptokokk infeksjon i halsen for andre gang på 2 måneder Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Æsj, får ikke sove. Har blitt syk igjen. Har fått streptokokk infeksjon i halsen for andre gang på 2 måneder Kjiper'n... Ja, ja. Jeg er trøtt! Var ikke så lett å stå opp til Beethoven. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Mamma kom faktisk å vekte meg før sangen starta Teite mamma :!: Edit: Snakker om alarmtingen Tomat-Ulf viste meg. Endret 28. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har også lyst til å stå opp så sent som Gohan... Morra mi vekte meg før vekkeklokka og. Ellers så har jo vi økonomi da... Venter på at de andre skal blil ferdig med et exel regneark de skal fylle ut. Så det var en diskusjon på det over her, vanskeligste formelen jeg noengang har putta i et regneark må vel være =SUMMER(F19:G21) elns. Noen som har noen guider jeg kan briefe med til læreren? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har også lyst til å stå opp så sent som Gohan... Morra mi vekte meg før vekkeklokka og. Ellers så har jo vi økonomi da... Venter på at de andre skal blil ferdig med et exel regneark de skal fylle ut. Så det var en diskusjon på det over her, vanskeligste formelen jeg noengang har putta i et regneark må vel være =SUMMER(F19:G21) elns. Noen som har noen guider jeg kan briefe med til læreren? Det er stort sett bare å finne ut hva du vil gjøre, og så gå inn i help og lete litt. Man finner faktisk det meste der. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg brukte ANTALLHVIS, den var kul. Den setter et tall i en målrute hvis verdien i en annen rute er det du har bestemt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jepp. Brukte den i snittarket mitt, for å telle hvor mange ruter det var innhold i, og det dermed skulle deles på. Nå har jeg begynt på universitetet, og leker meg en del med MatLab i steden for. Det er også ganske morsomt. Det er faktisk så morsomt at jeg vurderer å lære meg noe programmeringsspråk eller skriptspråk. edit: har også fiksa tegnebrettet mitt nylig. Deilig å tegne på, selv om jeg skulle hatt litt større enn 6x8 tommer. Endret 28. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Pft, Excel-"programmering" er for pyser. Delphi er for oss kule. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Delphi er testet, morsomt er det også, men jeg lærte det aldri helt. edit: Da drar jeg på skolen. Sjekk ut denne fantastikse tegningen jeg laget! Endret 28. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fancy Noen kule PS-brusher eller 3D program? Tror jeg venter med all for for programmering. Holder med regnestykker i Excel Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Dette blir det siste dere ser til meg. Nuss. Det blir vel ikke det siste, siste? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Faen, Excel sliter med å regne vanlige tallverdier mot tid Snart skal jeg på live-overført "tour" på skolen til Danielsn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 M knappen som er vridd 90 grader (?) er genial siden du bruker du for automatisk utregning av markerte felter.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den kalles vel "summér"? =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 er det enda excel snakk her? opprett en egen excel tråd da! nekter å bli påtvungen lærdom på min fridag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg