Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat på hvor jævlig den ulykka var, når jeg var i tyrkia. Sto jo på kaia, de bærte døde folk og bevisløse folk til sjukebilene og det kom sjukebilder på andre sida osv. Hadde det vært lengre fra land hadde alle vært dau sikkert, var jo på natta, masse fulle folk. Båten velta da elns. Også den bussulykka, hvor en dame løp foran en buss på motorveien, som vi vet så driter noen i fartsgrensa(noen år siden elns). Den siste var i oslo området.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
wæææææææææææææææææææææææææ

 

 

Sitter her alene på jobb jeg...ingen andre her :-|

Hvor jobber du da? Høres ut som en kos jobb, der du sitter å surfer på nettet midt på natta. jeg vil og ha en slik jobb :)

Har sagt det noen ganger: 1881 :p

 

edit: på sortland

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
wæææææææææææææææææææææææææ

 

 

Sitter her alene på jobb jeg...ingen andre her :-|

Hvor jobber du da? Høres ut som en kos jobb, der du sitter å surfer på nettet midt på natta. jeg vil og ha en slik jobb :)

Tips: B|Real sier med myk stemme: "1881"

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

[

wæææææææææææææææææææææææææ

 

 

Sitter her alene på jobb jeg...ingen andre her :-|

Resident evil-stemning?

:wee:

Var ikke det akkurat ;)

På vei hjem nå B|Real?

Jau...skal se lost nå..har begynt fra begynnelsen siden de nye snart er her :)

Da hopper jeg til køys.. Batteriene må være ladet til jeg skal ta teorien imorgen :p

GL =)

Lenke til kommentar
Da hopper jeg til køys.. Batteriene må være ladet til jeg skal ta teorien imorgen :p

Happy luck!

Men hva skal du med batterier?

(Glattkjøring på meg imorra :D )

 

Excel når nye høyder.

Et ark fylt med automatiske beregninger. Egentlig bare en enkel cup, men la på masse artige stats. Fyll inn litt verdier rundt om i turneringsprogrammet så vil dere se at det skjer ting med både grafer og tabeller :dremel:

Detta var rasende artig.

 

Excel-ark

 

(Er selvsagt slime-games det er snakk om)

Lenke til kommentar
Excel når nye høyder.

Et ark fylt med automatiske beregninger. Egentlig bare en enkel cup, men la på masse artige stats. Fyll inn litt verdier rundt om i turneringsprogrammet så vil dere se at det skjer ting med både grafer og tabeller :dremel:

Detta var rasende artig.

 

Excel-ark

Jeg er proff i Excel. I de fleste lønnsberegningene jeg gjør (og de har det blitt en god del av - GK AF ftw) ender folk opp med å mer enn den nominelle lønna deres er i skatt. Altså, hvis du tjener 20 000 får du ca. -30 000 i skatt (ca. 50 000 i netto lønn, det!). Noen som trenger regnskapsfører?

 

EDIT: En ting til: Nå skal jeg gjøre leksene mine på ordentlig.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg, excel er morsomt, i alle fall til en viss grad. Husker når jeg satt og skulle lage program for utregning av gjennomsnittskarakteren min på videregående. Forsåvidt enkelt å gjøre, men jeg la på mye stæsj for morro skyld. (korte if-setninger og sånn bare, simpelt)

 

Tips til celle M9:

=HVIS(OG(M6>0;M7>0);M7/M6;"sett inn verdier")

;)

 

edit: ble litt usikker plutselig, om M6 kan være null eller ikke. Hvis den kan det bytter du selvsagt bare ut

M6>0 med M6>=0

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...