Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trur jeg må reeboote :\ har uptime på nesten 2 uker nå. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan er det på vekking? mye sure gammle damer som ringer? Er SÅ glad for at jeg ikke går natt:P Vekking er greit, men vis noen ringer å de har ikke blitt vekket, da er det ikke greit Da er ALT din skyld... Natt er jo fint, veldig bra betalt Sitter du bare på 1881? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trur jeg må reeboote :\ har uptime på nesten 2 uker nå. du eller datan? tror jeg bør reinstallere her... har lekt meg litt vel mye i det siste.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan er det på vekking? mye sure gammle damer som ringer? Er SÅ glad for at jeg ikke går natt:P Vekking er greit, men vis noen ringer å de har ikke blitt vekket, da er det ikke greit Da er ALT din skyld... Natt er jo fint, veldig bra betalt Sitter du bare på 1881? Yeah..natt må være digg å ha...dog sosiale livet ditt går vel litt bort da? Sitter bare på 1881 her ja. Er bare dere i namsos som har kvelds-tid. Vi stenger her kl 0000 vanligvis. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 tror jeg bør reinstallere her... har lekt meg litt vel mye i det siste.. Samme her... fikk en koslig liten meldieng i går "Du har farlig liten plass på c: (ledig plass 0kb) du må slette noen filer får å ikke skape pernamente skader på hardisken" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 kanskje jeg skal ringe til 1881 og spørre etter b|real Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 kanskje jeg skal ringe til 1881 og spørre etter b|real *Knis.* Gjør det Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan er det på vekking? mye sure gammle damer som ringer? Er SÅ glad for at jeg ikke går natt:P Vekking er greit, men vis noen ringer å de har ikke blitt vekket, da er det ikke greit Da er ALT din skyld... Natt er jo fint, veldig bra betalt Sitter du bare på 1881? Yeah..natt må være digg å ha...dog sosiale livet ditt går vel litt bort da? Sitter bare på 1881 her ja. Er bare dere i namsos som har kvelds-tid. Vi stenger her kl 0000 vanligvis. Jobber natt tredje hver helg bare, pluss noen ganger i uken, så det er ikke så mye, men det har vært utrolig mye kveldsvakter i det siste, kombiner det med wow, så krymper sosial livet mitt men det blir mye tidlig vakter snart håper jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 kanskje jeg skal ringe til 1881 og spørre etter b|real sjangsen for at du når meg er STOR nå siden trafikken ikke er så stor Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da må du si "Æ kainn bake". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jobber natt tredje hver helg bare, pluss noen ganger i uken, så det er ikke så mye, men det har vært utrolig mye kveldsvakter i det siste, kombiner det med wow, så krymper sosial livet mitt men det blir mye tidlig vakter snart håper jeg.. Skjønner jeg skjønner Vet selv hvordan jeg snur døgnet når jeg har senvakter noe jeg også har sykt mye av i det siste... Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skjønner jeg skjønner Vet selv hvordan jeg snur døgnet når jeg har senvakter noe jeg også har sykt mye av i det siste... Men bare kvelds og nattvakter, å jeg gleder meg til oktober lønna Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trur du de skjønner at jeg spør etter deg da B|Real ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Skjønner jeg skjønner Vet selv hvordan jeg snur døgnet når jeg har senvakter noe jeg også har sykt mye av i det siste... Men bare kvelds og nattvakter, å jeg gleder meg til oktober lønna Tjener du mye i grunnlønn? Og hvor mye får du i tillegg for nattshift da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Glemte å spørre: Om jeg ringer til 1881 og spør etter B|Real nå. Er du der da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Glemte å spørre: Om jeg ringer til 1881 og spør etter B|Real nå. Er du der da? jeg er her til 23:40 jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ringte nå men ingen som hadde hørt om B|Real :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ringte nå men ingen som hadde hørt om B|Real :!: Du må prøve mange ganger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva heter du i virkeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg