Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

- Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!

- Fy faen så tøft!

For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP?

Det finnes langt verre ting enn goatse. Det er bare å begynne å lete barn. :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!

- Fy faen så tøft!

For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP?

Det finnes langt verre ting enn goatse. Det er bare å begynne å lete barn. :-D

mpe_1.mpeg? :love:

Lenke til kommentar

Tehee.

 

Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/

 

Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien.

 

Edit for Tonio sin skyld: Idiot? Moi? Uffda, personangrep.

Edit for LarsP sin skyld: Sett flashklippet av EELS med kledelig klassisk musikk? =)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Tehee.

 

Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/

 

Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien.

gi sykkelen tilbake til den lille jenta som eier den og ta bussen.

Lenke til kommentar
Tehee.

 

Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/

 

Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien.

gi sykkelen tilbake til den lille jenta som eier den og ta bussen.

Den hadde blitt dumpa i veigrøfta laaangt unna der folk bor, så sjansen for at jeg finner henne er minimal. Bussen suger, går kjappere å sykle.

 

Tonio: Det finnes medisiner mot paranoia.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...