LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!- Fy faen så tøft! For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP? Det finnes langt verre ting enn goatse. Det er bare å begynne å lete barn. :-D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg er klar over det, men jeg vil ikke ødelegge barna totalt. Bare litt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!- Fy faen så tøft! For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP? Det finnes langt verre ting enn goatse. Det er bare å begynne å lete barn. :-D mpe_1.mpeg? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg er klar over det, men jeg vil ikke ødelegge barna totalt. Bare litt. Grønsakify dem! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg er ikke noen fordømt grønnsak Nei, grønnsaker har en nytte. Dra til helvete, råtne dritthue. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå skal jeg stikke opp i skogen og/eller løpebanen og løpe minimum 3000 meter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå skal jeg stikke opp i skogen og/eller løpebanen og løpe minimum 3000 meter. Have fun =) Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nå skal jeg stikke opp i skogen og/eller løpebanen og løpe minimum 3000 meter. Knock yourself out. And you probably will. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg er ikke noen fordømt grønnsak Nei, grønnsaker har en nytte. Dra til helvete, råtne dritthue. Awww, voff voff. Når skal du begynne å bite? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fight! Fight! Fight! Fight! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Når skal du slutte å være en sånn forbanna idiot? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 mpe_1.mpeg? F.eks, husker at jeg ble litt sjokkert over EELS.mpeg da jeg så den for et par år siden og. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Tehee. Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/ Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien. Edit for Tonio sin skyld: Idiot? Moi? Uffda, personangrep. Edit for LarsP sin skyld: Sett flashklippet av EELS med kledelig klassisk musikk? =) Endret 27. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ninja Magic - ditt nye favorittband! Åffer skal et knippe dårlige musikkere som spiller en fortapt sjanger mens de gjemmer seg bak et usaklig image være mitt nye favorittband? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tehee. Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/ Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien. gi sykkelen tilbake til den lille jenta som eier den og ta bussen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Edit for Tonio sin skyld: Idiot? Moi? Uffda, personangrep. Ja! Uansett hva jeg eller STP skriver så kommer du med et frekt svar! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Tehee. Fy faen, nå må jeg sykle et par kilometer med en skolesekk, en gymbag og en tung bærbar :/ Det verste av alt er at jeg må gjøre det på en liten jentesykkel jeg fant i går :/ Heldigvis er det nedoverbakke halve veien. gi sykkelen tilbake til den lille jenta som eier den og ta bussen. Den hadde blitt dumpa i veigrøfta laaangt unna der folk bor, så sjansen for at jeg finner henne er minimal. Bussen suger, går kjappere å sykle. Tonio: Det finnes medisiner mot paranoia. Endret 27. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja sykkel i trondheim er et must egentlig.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ninja Magic - ditt nye favorittband! Åffer skal et knippe dårlige musikkere som spiller en fortapt sjanger mens de gjemmer seg bak et usaklig image være mitt nye favorittband? Fordi de rocker? Loeve: Ja, men tranceversjonen er bedre. IDZ IDZ IDZ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg bor ikke midt i sentrum, så det går ikke akkurat busser annethvert sekund her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg