Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, blink ble plutselig litt mer spennende da man plutselig sitter og chatter med halve Team Aylar. =P

Riiiiight.

--

Uff, nå kom lillebroren min på 13 år nettopp hjem med en skrikende drittunge på samme alder. Gud, som jeg hater wannabe-fjortiser. Like før jeg knebler begge to, med et par svært "rene" sokker jeg finner i skittentøyskurven.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Uff, nå kom lillebroren min på 13 år nettopp hjem med en skrikende drittunge på samme alder. Gud, som jeg hater wannabe-fjortiser. Like før jeg knebler begge to, med et par svært "rene" sokker jeg finner i skittentøyskurven.

Sånn er det hver dag for meg. Kommer hjem fra skolen, så sitter 7-8 fjortisjenter og kniser som om verden skal gå under. AGH!

Lenke til kommentar
Se hva jeg fikk i dag! :D (Det er et tre, og han er oppkalt etter min største helt!)

Tomat-Ulf?

Glad i deg også.

Uansett. Nå er jeg hjemme fra skolen.

Kom på at jeg har sett mange kjendiser i det siste. Så han fra Elling, Ravi og han som har stemmen til Timon i Løvenes Konge. Alle de siste dagene. Ja, ja. I dag skal det i hvertfall sløves. Dårlig vær og greier.

Lenke til kommentar
- Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!

- Fy faen så tøft!

For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP?

Endret av @kd
Lenke til kommentar
- Haha, "Leif" printa ut et bilde fra internett, det var en dame som lå i et badekar med diaré!

- Fy faen så tøft!

For enkelte er fortsatt det bildet rimelig nytt, og utrolig spennende. Akk ja, jeg var sikkert sånn jeg også. Kanskje jeg skal tipse dem om goatse, eller hva sier du LarsP?

Kanskje du må trekke ned buksen, og vise selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...