Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ok jeg har ikke ofisiellt lagt meg ennå men snart så. måtte bare sjekke no på pcn ( er jo rett ved sidenav senga ) Men nå legger jeg meg i senga for å se litt videre på tv, før jeg slokner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Ok jeg har ikke ofisiellt lagt meg ennå men snart så. måtte bare sjekke no på pcn ( er jo rett ved sidenav senga )Men nå legger jeg meg i senga for å se litt videre på tv, før jeg slokner legg deg ellers varsler jeg din mamma... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 snip Driver du med friidrett sånn veldig mye eller? Vet du hvem Øyunn er? Har regnskapsprøve imorgen jeg, har skummet gjennom sammendraget til de fire kapitlene jeg har om da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Njæ.. Bare satt sammen noen boktaver, og til slutt endte det med Tonio.. Det er fordi du bare kan tenke på meg! Greier ikke noe annet! Edit: Ooh! Bjørn Tore! Han har jeg faktisk SETT! Max Hardcore folk Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 SnittLeif og Volcov were sitting in a tree......-> K I S S I N G <- Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 mhmmm...... kose? krible krible, tror jeg har fått for mye sukker!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ok jeg har ikke ofisiellt lagt meg ennå men snart så. måtte bare sjekke no på pcn ( er jo rett ved sidenav senga )Men nå legger jeg meg i senga for å se litt videre på tv, før jeg slokner legg deg ellers varsler jeg din mamma... "I've been noughty, spank me moma!!" Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Endret 26. september 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg lo av den episoden som var på tv2 nåp "WTF?! "ROTL"?? Can't kids spell these days?!" "Its rolling on the floor loaghting" "" Eller noe i denduren. Etterforksa pedofil på nett. EDIT: Da skal det spilles en time. Endret 26. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da "slukket jeg lyset" ! Natta folkens Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Dæven, har døden tatt dere alle eller? Ikke mange som poster her på denne tiden av døgnet tydeligvis. Natter jeg også nå, opp 07:00 i morgen, har en følelse av at jeg kommer til å være i zombie-modus i morgen tidlig. Ikke at det er noe nytt. edit: anonyme brukere leser. Hvem er det som egentlig skulle lagt seg nå da? Evt. hvem har egentlig slutta men klarer ikke holde seg helt unna? Endret 26. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Våken, jeg. selv om jeg ikke burde være det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 all by my seeeelf... don't wanna be aaaaaall by my seeeelf.. aaaanymooooore..! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Våken, jeg. selv om jeg ikke burde være det. Samme her, men jeg er ganske sikker på at jeg slutter på lærerutdanningen uansett, så hvorfor ikke sløve litt mens man bestemmer seg? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Helvete så mett. . . Lurer på om jeg skal sove eller stikke bort på Esso og kjøpe litt røyk jeg. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Helvete så mett. . . Lurer på om jeg skal sove eller stikke bort på Esso og kjøpe litt røyk jeg. HOLD DEG TIL TOPIC, ELLERS BLIR DU RAPPORTERT! Endret 27. september 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 *Ødelegge Vt-iversen sin rekke i OT-baren* Tror jaggu at jeg forsover meg i morgen, alt tyder på det. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 *Ødelegge Vt-iversen sin rekke i OT-baren* Tror jaggu at jeg forsover meg i morgen, alt tyder på det. Pokker! Alltid skal du ødelegge! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da var frokosten inntatt og det var på tide å dra på skolen. Kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg