SnittLeif Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da har Mongo FuRY skiftet navn til FredericC hvordan da? hva var din begrunnelse til det? Sa jeg diskuterer på et mer serriøst plan, og kunne trenge et mer serriøst navn, og at Mongo FuRY var et spillnavn som jeg brukte i forbindelse med gamer.no-forumet. Sendte mail til forumstyret. Tok noen uker, men de skifta i dag. Skifta garantert nick fordi han trua med å jule meg opp. Jeg tok imot utfordringa og ga han til og med telefonnummeret mitt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som så på "Heia Tufte" ? Jeg! Tror du noen av de henger her på forumet? Kanskje... Tviler på at han står frem i så fall. Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://media.putfile.com/Lego-carcracsh Want a free ipod? yes i want one. god natt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Legger meg... Natta alle dere på HW Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291329OH MY GOD Rawr.. *Spørre masse kosespørsmål* Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva trener du for å klare 3000 meter på så kort tid?! Løp den på 15.10, kom på andreplass bak en godt trent fotballspiller som gjorde det på 11.30. Jeg har egentlig ikke gjort noe spesielt. Jeg har bare trent fotball i sikkert 10 år nå, men da jeg var mindre løp jeg ofte kondisjonsløp med min far. Nå, det siste halvåret har jeg derimot sluttet på fotball og konsentrert meg mer om friidrett. Jeg har litt mer anlegg for løping, derfor satser jeg på å få noen tider enda lavere på 3000 meteren. Nøkkelen er bare å trene gjevnt, ikke sitte for mye inne å se på film og spise popcorn. Og når man først trener, er det lurt å kjøre litt på, så man kjenner det i kroppen. Det er ikke så godt når man holder på, men etterpå er det herlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Legger meg jeg også. Sov godt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg vil også være med Godnatt, Gohan! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Legger meg jeg og. Peace Out Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vanilje & blåbær jogurt + istesaft + skolebrød I dag har jeg kjørt masse bil og bestilt glattkjøring på Onsdag. Det blir kos. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291329OH MY GOD Rawr.. *Spørre masse kosespørsmål* Om noen ser at de har svart på spørsmål fra homsen Tonio fra Bodø, så må dere si ifra. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Natta gohan, knut erik og resten av dere so legger dere Men jeg sitter oppe litt til Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som så på "Heia Tufte" ? Jeg! Tror du noen av de henger her på forumet? Kanskje... Tviler på at han står frem i så fall. Beste og morsomste programmet på lenge! En jeg kjenner var med i dag faktisk Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291329OH MY GOD Rawr.. *Spørre masse kosespørsmål* Om noen ser at de har svart på spørsmål fra homsen Tonio fra Bodø, så må dere si ifra. Hvorfor Tonio? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Beste og morsomste programmet på lenge! En jeg kjenner var med i dag faktisk He he... Ja, det var kjempemorsomt! Mange gullkorn. Også så positive de var! Imponert jeg! Selv hadde jeg sikkert dødd av kondissjokk etter en halv dag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Søte folk Og, som du påpeker, jeg er imponert over innstillingen dems. Jeg var faktisk på tribunene når de spilte mot Rapid/athene. Storesøstra mi spiller på laget sjø' Endret 26. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hadde vært fett å vært med på noe slikt synes nå jeg, men så er ikke jeg noe imot fotball heller. Har jo tom. gått på det før! ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291329OH MY GOD Rawr.. *Spørre masse kosespørsmål* Om noen ser at de har svart på spørsmål fra homsen Tonio fra Bodø, så må dere si ifra. Hvorfor Tonio? Njæ.. Bare satt sammen noen boktaver, og til slutt endte det med Tonio.. Uansett.. Legger meg nå. Sove er digg.. Endret 26. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Søte folk Og, som du påpeker, jeg er imponert over innstillingen dems. Jeg var faktisk på tribunene når de spilte mot Rapid/athene. Storesøstra mi spiller på laget sjø' Var det kampen i dag? Så du seg selv på tv? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Njæ.. Bare satt sammen noen boktaver, og til slutt endte det med Tonio.. Det er fordi du bare kan tenke på meg! Greier ikke noe annet! Edit: Ooh! Bjørn Tore! Han har jeg faktisk SETT! Endret 26. september 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg