Mato Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jøsses, det var en lur måte å ta selvmord på. jeg syntes bilen så tøff ut jeg tror ikke di skal ha bilen med seg i retur , så kan det være den blir stående her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synes bilen var noe av det styggeste jeg har sett jeg da.. VIl ikke råde deg til å bruke den om den blir stående.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøver å finne info om en lokal skytterklubb. Tragisk side. Vet ikke om jeg vil begynne heller. Virker ikke som om det er et ungdomstiltak akkurat... http://www.altasportskytterklubb.com/ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 "Oooh, she's a little runaway." Digger Bon Jovi Innimellom. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synes bilen var noe av det styggeste jeg har sett jeg da.. VIl ikke råde deg til å bruke den om den blir stående.. joda går fint det har kjørt værre , hadde en bil i nordnorge som hadde det meste fjernet , dører , tak , fangere osv osv . var vell bare 2 seter og motor på slutten , den var dele bil og ble høgge ettervert , men vi kunne jo fortsatt bruke den i skogen hømm er det bare meg eller har forumet vært nede en liten stun ?? , fikk ikke oppdatert sidene på 45min Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Acolyte er forbannet på meg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg løp Cooper-testen (skrives det sånn?) i dag, løp 2900 meter. Testen går ut på at man skal løpe så langt man klarer, på løpebane, i 12 minutter. Var vel en av de som løp lengst i min klasse, men allikevel er jeg ikke fornøyd. Jeg holdt på å kaste opp seks ganger i løpet av løpinga, jeg er nemlig egentlig syk. Jaja. *lekser* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Yea. Da har jeg slappet av, parka og spillt litt GTA. Nå blir det vafler. *nam* Lenke til kommentar
Phone Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg løp Cooper-testen (skrives det sånn?) i dag, løp 2900 meter. Testen går ut på at man skal løpe så langt man klarer, på løpebane, i 12 minutter. Var vel en av de som løp lengst i min klasse, men allikevel er jeg ikke fornøyd. Jeg holdt på å kaste opp seks ganger i løpet av løpinga, jeg er nemlig egentlig syk. Jaja. *lekser* 2900m = karakter 5? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vi fikk ikke karakter denne gangen, men ja, det kan stemme. Neste gang, etter vinteren, skal vi få karakter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe. 3000 meter burde være et oppnåelig mål. Det gir karakteren 6, og muligens en hyggelig gymkarakter etter hvert. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe. 3000 meter burde være et oppnåelig mål. Det gir karakteren 6, og muligens en hyggelig gymkarakter etter hvert. Hmm, ser visst ut til at man må løpe 3300 meter for å få 6. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Å. Vi opererte med 3000 hele veien vi Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ØB says: dette er en trist dag. kom borti skjegget når jeg skulle barbere velkk litt på sida og ødela hele driten *spare opp igjen* ØB says: jeg kom borti midten da med den greia. måtte ta alt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hyperAKTIV HyperAKTIV :!: Nå kjeder jeg meg rimelig mye igjen. Tror jeg skal lage meg litt middag @ Tonio: Noooooooo! Endret 26. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe. 3000 meter burde være et oppnåelig mål. Det gir karakteren 6, og muligens en hyggelig gymkarakter etter hvert. Hmm, ser visst ut til at man må løpe 3300 meter for å få 6. Skulle vel bare mangle? Det er sikkert et par som springer i underkant av 4000 meter og? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ø.B.! Du er blitt en ny mann! Seriøst, du eier uten det skjegget. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 @ Tonio: Noooooooo! Eneste gode er at han skal spare opp igjen! @kd: Han leser ikke det som står her, og uansett tar du feil (Han er en ny mann, men han eier ikke). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 @kd: Han leser ikke det som står her, og uansett tar du feil (Han er en ny mann, men han eier ikke). Ctrl + C - Ctrl + V til Ø.B. på MSN. Jo, han eier uten skjegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg