Zlatzman Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hjemme! Har hatt produktmodellering i hele dag - teknisk tegning. Var alt for mye å gjøre, og over 30 grader i rommet jeg jobbet i. Er helt utkjørt nå! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Oh yes, snubler over mye rart oppe på gamle hyller Endret 26. september 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva i helsike er det med kvasir? sku søke litt på norske sider og da synes jeg kvasir funker bedre en google, så tok meg et søk og fikk opp denne siden! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva i helsike er det med kvasir? sku søke litt på norske sider og da synes jeg kvasir funker bedre en google, så tok meg et søk og fikk opp denne siden! Er vel ikke lenge før vi må betale 1kr. per søk? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er vel ikke lenge før vi må betale 1kr. per søk? :!: ja det blir tider! Ja til modem og tellerskritt! those where the days! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg var kongen i gata når jeg satt på 28,8 modem Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg var kongen i gata når jeg satt på 28,8 modem du også? kool.. husker jeg hadde den beste pc'n utav kompisene mine, 486 med svimlende 8mb minne og 512mb harddisk. det var knall det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja til modem og tellerskritt! HRMF! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare hos meg forumet er helt føkka? Prøvd å reinstallere FF og prøvd å tømme cache osv, men hjelper ikke :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er nok bare hos deg. Men jeg bruker Opera atm Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er litt redd hotmail.com for tida. Er redd for at det står hotmale. *grøsser' Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er redd for at det står hotmale. Er nok bare du som er usikker på seksualiteten din....sånn er det når man er i puberteten Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva i helsike er det med kvasir? sku søke litt på norske sider og da synes jeg kvasir funker bedre en google, så tok meg et søk og fikk opp denne siden! (Det er Eniro, ikke kvasir! Liten forskjell! ) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 fUzZy^: Du har ikke bare slått av bildevisning, eller noe? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er vel bare å trykke på B eller M elns Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak ! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . du må legge ut bilde av bilen når de kommer frem jeg fikk en bilde på mms av di , jeg snakket med han nå , di var på et fjell ??!!?!?!??! og samtalet slutette med en poff lyd ! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak ! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . De vet del at det ødelegger stivheten i bilen helt ? ja Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak ! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . De vet del at det ødelegger stivheten i bilen helt ? ja Da så Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jøsses, det var en lur måte å ta selvmord på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg