ehs5 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) PayPal is committed to maintaining a safe environment for its community of buyers and sellers. To protect the security of your account, PayPal employs some of the most advanced security systems in the world and our anti-fraud teams regularly screen the PayPal system for unusual activity. We are contacting you to inform you that on September 25, 2005 our Account Review Team identified some unusual activity in your account. In accordance with PayPal's User Agreement and to ensure that your account has not been compromised, access to your account was limited. Your account access will remain limited until this issue has been resolved. We are contacting you to inform you that on September 25, 2005 our Account Review Team identified some unusual activity in your account. In accordance with PayPal's User Agreement and to ensure that your account has not been compromised, access to your account was limited. Your account access will remain limited until this issue has been resolved. Visste ikke engang at jeg hadde noen Paypal-konto. Endret 26. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg er vel bare hyper som: Løpe rundt og gjøre sprøe ting.Som feks hoppe ut av vinduet. kunne ikke gjøre det i Mattetimen nå :\ siden vi hadde prøve, og det var no sånn markiseting i veien. Poenget hans var vel heller at du er overdrevet aktiv (hyperaktiv), og ikke bare overdrevet (hyper). Endret 26. september 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nettupp, nerdVANNA. Er så lei av at folk løper og hopper rundt mens de skriker og gråler om hvor hypre de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Æsj, jeg har døgna i natt Begynner og bli bra sliten, men må få snudd døgnet tilbake og da er det ingen annen måte og gjøre det på.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *Løpe til skolen* Hei og ha det Ulf. Er det meg? Uansett. I dag var en chill dag på skolen. Begynte kvart på ti og har egentlig bare brukt dagen på å loke nede i byen. Oppgaven var å ta noen bilder av folk, og det gikk jo flott det også. Kebaben var god. Nå skal jeg chille hjemme. Kanskje jeg tar meg en tur ut. Kos. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kjedelig i dag... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak !!! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Auch. Får håpe de ikke kræsjer da. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak ! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . De vet del at det ødelegger stivheten i bilen helt ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da har Mongo FuRY skiftet navn til FredericC Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak ! di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim . du må legge ut bilde av bilen når de kommer frem Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hva er egentlig farlig og kjøre Trondheim - Stavanger i en bil uten tak? Skjønner ikke hva som er farlig. :S Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da har Mongo FuRY skiftet navn til FredericC hvordan da? hva var din begrunnelse til det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) hva er egentlig farlig og kjøre Trondheim - Stavanger i en bil uten tak? Skjønner ikke hva som er farlig. :S det som er farlig er at hvis de har gjort det slik som det høres ut (kappet det rett av), så er det en mod på bilen som gjør at sikkerheten i den er svekket, og derfor har de ingen ting de skulle ha sagt overfor forsikringsselskapet... edit: hvis det skulle skje noe.... den andre farlige tingen er jo selvsagt at det regner en del på vestlandet... Endret 26. september 2005 av Musty Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er slitsomt å gå 6 km nesten med 15 kg på ryggen. puh. Må få meg sånne vekter på beina også Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ...og ikke minst at kjøreegenskapene på en bil som ikke er stivet opp i det hele tatt ikke er til stede lenger. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Me be tiredz0r Ja jeg døgna, dro på skolen og kjørte 2timer hver vei.... ... jeg er medisterpølse nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg sovna halv 2 ellerno i natt, har nettopp kommi hjem etter å ha gått nesten 6 km med 15 kg på ryggen. er fortsatt trøtt fra i dag tidlig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og da har Mongo FuRY skiftet navn til FredericC hvordan da? hva var din begrunnelse til det? Sa jeg diskuterer på et mer serriøst plan, og kunne trenge et mer serriøst navn, og at Mongo FuRY var et spillnavn som jeg brukte i forbindelse med gamer.no-forumet. Sendte mail til forumstyret. Tok noen uker, men de skifta i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg