Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå har jeg sotte for mye på forumet.. drømte faktisk at dama mi begynnte og melde med en person som het B|Real, men i dette tilfelle så var den personen ei synsk dame da.. rare drømmer...

Tja... Jeg drømte jo at jeg og SnowDOG sto på terrasen hans og røyka hasj :lol:

Lenke til kommentar

Min dag i dag:

03:25 - Jeg våkner, står opp, dusjer, kler på meg, spiser mat, pusser tenna, og skrur på TV-en. Der er det natt-chat, og jeg skjønner ikke en drit... Inntill jeg ser på klokka. Alarmen skulle vekke meg 07:25, ikke 03:25...

04:00 - Legger meg igjen.

07:45 - Jeg våkner av en hysterisk mor. Spiser (igjen), pusser tenna og ser på TV.

08:20 - Som vanlig alt for sent ute til bussen, men jeg rekker den så vidt (riktignok glemte jeg skolesekken).

09:15 - Jeg ankommer skolen. Jeg føler meg trøtt, og er ikke i humør til å snakke engelsk. Minuttene snegler seg fremover.

09:40 - 09:20 - Jeg har prøve. Trodde det gikk til helvete, men det gjorde det ikke i det hele tatt!

09:20 - 10:10 - Slår ihjel tid på skolen, og tar bussen hjem igjen.

11:10 - Kommer hjem. Setter meg ut i sola med en diger tallerken is. Sovner med en gang.

12:30 - Våkner, med smeltet is over hele meg... Nabodama står og ler av meg. Jeg rødmer, går inn og dusjer.

Noen som vil bytte liv? :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
nå har jeg sotte for mye på forumet.. drømte faktisk at dama mi begynnte og melde med en person som het B|Real, men i dette tilfelle så var den personen ei synsk dame da.. rare drømmer...

:lol:

Vel, pass deg eller så tar jeg dama di ^^

Neh, har nok med min egen kjære, du skal få henne godt i fred. Stjele andre sine kjære er kvalifisert til halshugging imo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...