:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Faen som jeg hater å høre på norsklærern. Virker som han har problemer med stemmevolumet. Plutselig snakker han drithøyt, så blir det lavere igjen. BAAAHH! Same som snakker høyt og så lavt i en sånn kurve? .... :......... :............ ..... ................................ Edit: Veldig fornøyd med den kurven. Endret 26. september 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da var jeg oppe, og på skolen. Det ringer inn om 5 min Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Faen som jeg hater å høre på norsklærern. Virker som han har problemer med stemmevolumet. Plutselig snakker han drithøyt, så blir det lavere igjen. BAAAHH! Kanskje han gjør det fordi det er lettere å høre etter på noen som endrer volumet enn de som durer i vei hele tiden? Ta det opp med han!=) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 det er ikke umilig Tonio. Ingenting er verre enn å høre på forelesere som snakker i samme tonefall hele tiden.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hele klassen på klassetur, bortsett fra jeg og 4 stykker til. Artige skoletimer her Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Volcov! Du har Zappavatar! Liker du zappa? Hva er det jeg spør om.. Selvfølgelig liker du zappa JAAAAA! Sitter og hører på Regyptian Strut (Sleep Dirt) nå. Digg med LPrip. *knitre knitre* Endret 26. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som gidder å komme og hjøre noe kødd på skalen her? JEg er så deprimert av tanken på svømming etterpå (pga. læreren), også holder vi bare på med piss nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *Løpe til skolen* Hei og ha det Ulf. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 aaaahhhh... *våkne* ikke fullt så deilig med fri idag når naboen borrer i veggen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 svømming er digg da. genial treningsform. jeg vil ha kaffe.. gidder ikke kjøpe Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 svømming er digg da. genial treningsform. Ikke når læreren utviser oss for å "sprute" når vi klarer å "slå" i vannet når vi svømer. Læreren er helt :sick: :sick: :sick: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har egentlig hatt engelsk nå, men har bare sitti å preika om filmer, manga og alt mulig rart. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) for en dustelærer du har danielsn.. ta "bomben" i bassenget Endret 26. september 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har ikke svømming vi :\ Hadde gym i stad, det var jo delvis morsomt. Er relativt hyper for øyeblikket nå.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Uff, våknet akkurat - det eneste jeg kan si er at Amsterdam er en gal, gal, gal by. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har ikke svømming vi :\Hadde gym i stad, det var jo delvis morsomt. Er relativt hyper for øyeblikket nå.. hyperaktiv excessive, (least to greatest in order: hypo, sub, super, hyper) Med mindre du er "overdrevet", så vet ikke jeg om det kanskje vil være riktig å legge på en aktiv på slutten der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg er vel bare hyper som: Løpe rundt og gjøre sprøe ting. Som feks hoppe ut av vinduet. kunne ikke gjøre det i Mattetimen nå :\ siden vi hadde prøve, og det var no sånn markiseting i veien. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Endelig er skolen ferdig for i dag glad jeg så tar en pause på dataen:D Etter det blir det nok noe lekser å gjøre:( Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg er vel bare hyper som: Løpe rundt og gjøre sprøe ting.Som feks hoppe ut av vinduet. kunne ikke gjøre det i Mattetimen nå :\ siden vi hadde prøve, og det var no sånn markiseting i veien. hyperAKTIV HyperAKTIV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg