Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
STP: du kan jo bruke negleklippern til og lirke opp låsen. Eller en negl, du har den festegreia vipper du bare opp EOD :p

Er enkelt. Hvis du ikke er evneveik

Hvis det er litt store strips burde det gå greit, men mindre typer er nok mer knotete å dirke opp. Har dirka opp noen tidligere som jeg brukt i pcen hvis jeg har gått tom for strips og vil bruke noen om igjen.

Lenke til kommentar
STP: du kan jo bruke negleklippern til og lirke opp låsen. Eller en negl, du har den festegreia vipper du bare opp EOD :p

Er enkelt. Hvis du ikke er evneveik

Hvis det er litt store strips burde det gå greit, men mindre typer er nok mer knotete å dirke opp. Har dirka opp noen tidligere som jeg brukt i pcen hvis jeg har gått tom for strips og vil bruke noen om igjen.

Tja, de små er lette også.

Mine pakker med godteri :love:

Er avhengig av sånne. Blitt sånn det siste måneden, er sukkerfritt, så mens jeg deltok i bli sunnere tråden før jeg datt ut begynte jeg og spise sånne, da var det gjort.

EDIT:_ hopper i loppekassa nå. Natta :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg gidder å gå bort på Esso og kjøpe meg røyk eller cola.

Lurer også på om jeg skal se på Cheech & Chong - Things Are Tough All Over eller spille litt EQ2. :hmm:

Edit: Døgning på gang.

Døgning ja, aner ikke hva jeg skal jeg. Sov til 4 idag. Er lei denne jævla døgnrytmen nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...