Peprepupp Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Hehe... Jeg er en person som blir lett rørt, og jammen meg har ikke Titanic den samme effekten som den hadde for 7 år siden (Filmen med han jævla wonderboyen og Kate Winslet) Endret 25. september 2005 av Peprepupp Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 STP: du kan jo bruke negleklippern til og lirke opp låsen. Eller en negl, du har den festegreia vipper du bare opp EOD Er enkelt. Hvis du ikke er evneveik Hvis det er litt store strips burde det gå greit, men mindre typer er nok mer knotete å dirke opp. Har dirka opp noen tidligere som jeg brukt i pcen hvis jeg har gått tom for strips og vil bruke noen om igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) STP: du kan jo bruke negleklippern til og lirke opp låsen. Eller en negl, du har den festegreia vipper du bare opp EOD Er enkelt. Hvis du ikke er evneveik Hvis det er litt store strips burde det gå greit, men mindre typer er nok mer knotete å dirke opp. Har dirka opp noen tidligere som jeg brukt i pcen hvis jeg har gått tom for strips og vil bruke noen om igjen. Tja, de små er lette også. Mine pakker med godteri Er avhengig av sånne. Blitt sånn det siste måneden, er sukkerfritt, så mens jeg deltok i bli sunnere tråden før jeg datt ut begynte jeg og spise sånne, da var det gjort. EDIT:_ hopper i loppekassa nå. Natta Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 natti ja, tar kvelden nå jeg og... Nuss! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Sia mi/vår (Whinerz.com) er 2år idag ... så mekka en liten film om oss, for koseligheten skyld. Gratulerer til meg og mine forfyllede venner <3 LINK TIL FILM (høyreklikk og lagre som for de ulærde) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kaplaa, endelig to lvl 60s. Natta fags Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://kittenwar.com/kittens/9908/ = alien! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Lurer på om jeg gidder å gå bort på Esso og kjøpe meg røyk eller cola. Lurer også på om jeg skal se på Cheech & Chong - Things Are Tough All Over eller spille litt EQ2. Edit: Døgning på gang. Endret 26. september 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Lurer på om jeg gidder å gå bort på Esso og kjøpe meg røyk eller cola. Lurer også på om jeg skal se på Cheech & Chong - Things Are Tough All Over eller spille litt EQ2. Edit: Døgning på gang. Døgning ja, aner ikke hva jeg skal jeg. Sov til 4 idag. Er lei denne jævla døgnrytmen nå. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Ja unnskyld meg for at jeg poster denne sia her, men alltså .... FY FAEN!! Lolz? SIDEN! Endret 26. september 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja unnskyld meg for at jeg poster denne sia her, men alltså .... FY FAEN!! Lolz? SIDEN! Faen, så eksen posta ut de bildene allikevel?! @ Dagon: Døgner for å klare å snu døgnrytmen igjen. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ja unnskyld meg for at jeg poster denne sia her, men alltså .... FY FAEN!! Lolz? SIDEN! Han der var jo bare drit sexy! Sjekk den proffe posinga! :!: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da er jeg om 12 timer ikke langt fra Oslo, og dermed kan mange av dere få lov til å tenke: "Nei så koselig, TSP er neimen ikke langt unnå nå altså " hehe. Noen som vil møte meg når jeg kommer fram =P . Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Da er jeg om 12 timer ikke langt fra Oslo, og dermed kan mange av dere få lov til å tenke: "Nei så koselig, TSP er neimen ikke langt unnå nå altså " hehe. Noen som vil møte meg når jeg kommer fram =P . Hadde jeg hatt penger til toget, samt nugatti og babyolje, skulle jeg gjort det. Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tror det er lov å gi sangtips. Hvordan folk laster ned, er opp til dem. Noen tjenester må en betale og få dem lovlig... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 God morgen til alle sammen. Trøtt jeg... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *dusje* Skal til legen snart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jiiiihad! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Faen som jeg hater å høre på norsklærern. Virker som han har problemer med stemmevolumet. Plutselig snakker han drithøyt, så blir det lavere igjen. BAAAHH! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Volcov! Du har Zappavatar! Liker du zappa? Hva er det jeg spør om.. Selvfølgelig liker du zappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg