thomasr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 For så vidt godt poeng, uten at jeg har noen erfaring med det (ikke fordi jeg er flink i nynorsk, riktignok, det må innrømmes, men fordi jeg hadde fritak). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Når ble nynorsk bokreferat fornuftig? Det har aldri vorit det, men skal ein få ein brukande karakter i nynorsk så må ein skriva slikt. Ellerno.. Jeg suger i nynorsk, men stavekontroll redder meg litt innimellom. Goophy: Er det tilfeldigvis deg? Får jeg det hvis jeg kommer på msn..? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Haddis... --------------------- Går å legger meg i senga med dama å håper alt går greit Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Håper du så at jeg sladda skiltet på bilen min i RPP bare så du ikke skulle finne på noe kødd neste gang du jobber hos biltilsynet Hvor kan jeg forresten sjekke navn osv ut fra bilskiltet? Han kan ikke gjøre noe tull. Og du kan ikke sjekke hvem som har registrert skilter uten å jobbe der. Kom på MSN btw. Tja, jeg KAN. Og jo, man kan få ut info om eier og bil ved å kontakte Biltilsynet.. på brønnøysund registeret kan man finne eier hvis det ligger inne detaljer om det.. hehe , dorthe skappel var her også så jeg reg nr hennes og prøvde å se hva som kom fram i br.reg. tror du ikke navnet og adr hennes ligger der men tror ikke jeg skal gi ut reg nr hennes her. EDIT heh lol nå har hun skiftet ut navnet som står der til et snodig tullenavn. Endret 25. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Lykke til haddis. Dere får snakke ut om det, så går det nok bra. Anette, har noe mer analyseaktiv i papirform på bokmål. Men som du kan tenke deg er analysene mine en smule sære. Endret 25. september 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kan tenke meg det ja Og ifølge læreren min skal referatene mine absolutt ikke ha et snev av analyse over seg.. Det ordner seg nok haddis, dere er jo en erfaring rikere Skyld på fylla og at hun faktisk var med på det og fortell at du ikke synes vennina er noe deilig osv.. Ligger nok endel i det at hu kanskje er redd for at du skal like veninna bedre. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg hater iPod. varfår? ikke vært sånn stor ipod tilhenger før, men denne nanoen er jo et produkt med få konkurrenter for å si det slik.. Fordi den har dårligere lyd enn creative sine spillere. Og den er stygg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Humre, i morgen skal jeg se denne filmen hos en kamerat: IMDB Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og den er stygg. det er sant Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og den er stygg. det er sant Ipod mini syns jeg ikke er noe fin, men nanoen er ikke så ille Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 fittkukjonny matteprøve i morra.. grine Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nano er småfet. Så på den forrige uke. Det er uten tvil en av de bedre mp3-spillerne. Eneste minuset er at den har stort areal og kan dermed være litt ugunstig for de med små lommer. Kanskje den knekker? Uansett jævlig fin. *jobbe* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://qtec.istheshit.net/ Jeg visste jeg måtte publisere mitt bilde Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://qtec.istheshit.net/Jeg visste jeg måtte publisere mitt bilde Me likes.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://qtec.istheshit.net/Jeg visste jeg måtte publisere mitt bilde Me likes.. Hehe. Lasta opp nå nettop. Var en mislykka case-modding det der Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) http://qtec.istheshit.net/Jeg visste jeg måtte publisere mitt bilde Me likes.. Hehe. Lasta opp nå nettop. Var en mislykka case-modding det der Synes den var MEGET vellykket jeg.. EDIT: Fikk nesten lyst til å kjøpe et qtec kabinett for å lage en sånn mod jeg også Endret 25. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 http://qtec.istheshit.net/Jeg visste jeg måtte publisere mitt bilde Me likes.. Hehe. Lasta opp nå nettop. Var en mislykka case-modding det der Synes den var MEGET vellykket jeg.. Er litt misfornøyd, men flott lufting har den! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er litt misfornøyd, men flott lufting har den! Joda.. Du kunne gjort den litt flatere kanskje.. *sikle på siggen din * Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da spiller jeg litt halo2, er det noe? Send PM eller MSN!(popper opp så jeg ser det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg