haarod Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kommer ikke på MSN for da klarer jeg ikke konse, også legger jeg meg for seint når jeg sitter deg og loker. I bilen min skal jeg sette inn spiller med mp3 muligheter så jeg får finne meg et annet brenneprog enn iTunes snart.. Men iPod-ting hadde kanskje vært best.. Marvil: Er igrunn ingenting spennende å finne ut om bilen uansett, er foreløpig en firmabil uten heftelser Noe mer finner man vel kanskje ikke ut? Du kan bruke WMP til å brenne cder som kan spilles av på vanlige bilstereoer Morten Berre, den snilefisken! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ... i hvilken sammen heng, Stp? Må for øvrig si meg enig Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ... i hvilken sammen heng, Stp? Må for øvrig si meg enig Åh, vel. Ingen sammenheng, egentlig. Han er nok bare litt lei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tror jeg må sitere en god venn:Til gamle ''klassekamerater" Jeg lurer på hvorfor i helvete aldri jeg blir bedt på noe? F.eks fest eller noe annet sånt? Er det kanskje fordi jeg ikke drikker? Eller er jeg ikke "kul" nok? Jeg snakker ikke bare for meg sjæl nå. Jeg har fått med meg at det er vanskelig for enkelte å ha fest uten å drekka seg full. Patetisk sier nå jeg. Men det er greit, forpulte lavpanna japsekuk av noen alkiser. Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg bare lurer. Dere kan pakke spritflaskene deres langt oppi tarmen deres. Jeg skulle gjerne likt å sett alle sammen ligge på Oslo-s å raute etter penger. Eller å se dere brenne på et bål i sverige. Jævla rasshøl. Må si meg enig med han godeste Espen! Så utrolig bra! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Tror jeg må sitere en god venn:Til gamle ''klassekamerater" Jeg lurer på hvorfor i helvete aldri jeg blir bedt på noe? F.eks fest eller noe annet sånt? Er det kanskje fordi jeg ikke drikker? Eller er jeg ikke "kul" nok? Jeg snakker ikke bare for meg sjæl nå. Jeg har fått med meg at det er vanskelig for enkelte å ha fest uten å drekka seg full. Patetisk sier nå jeg. Men det er greit, forpulte lavpanna japsekuk av noen alkiser. Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg bare lurer. Dere kan pakke spritflaskene deres langt oppi tarmen deres. Jeg skulle gjerne likt å sett alle sammen ligge på Oslo-s å raute etter penger. Eller å se dere brenne på et bål i sverige. Jævla rasshøl. Må si meg enig med han godeste Espen! Så utrolig bra! Faen heller. De fortjener det. Endret 25. september 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Finnes det spillere til bil som takler DVD-plater med MP3..? Mener det er flere dvdspillere til bil som takler MP3 dvder. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ijajaja, her sitter jeg nu i mine armani kleder og tøyser med min nye ipod nano. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ijajaja, her sitter jeg nu i mine armani kleder og tøyser med min nye ipod nano. Grattis.... Jeg sitter her med musesyke i høyre arm Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ijajaja, her sitter jeg nu i mine armani kleder og tøyser med min nye ipod nano. Bilder av den? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Grattis.... Jeg sitter her med musesyke i høyre arm huff da, da må de lage dem et arm fatle ut af dior sjalet ditt og la den kvile. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sattan! Drama her nå. Nabodama kom løpende inn her og var helt nervevrak, hu sa at mannen hennes bare lå på gulvet og rista eller no, fikk ikke med meg alt. Og nå venter de på sykebil. Får håe det ikke er jo ille =\ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gidder ikke, men det gjør jævelig vondt. Men data er den eneste som er verdt å holde på meg nå Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sattan! Drama her nå. Nabodama kom løpende inn her og var helt nervevrak, hu sa at mannen hennes bare lå på gulvet og rista eller no, fikk ikke med meg alt. Og nå venter de på sykebil. Får håe det ikke er jo ille =\ Er det de vi lånte sånn osteriver av en gang..? =/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sattan! Drama her nå. Nabodama kom løpende inn her og var helt nervevrak, hu sa at mannen hennes bare lå på gulvet og rista eller no, fikk ikke med meg alt. Og nå venter de på sykebil. Får håe det ikke er jo ille =\ Er det de vi lånte sånn osteriver av en gang..? =/ Ja =\ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Natta. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja =\ Oi.. Vet du hvordan det går med barna og sånn..? =/ Mener å huske at de hadde en gutt og ei jente.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bilder av den? ikke verdens beste bilder men du ser nå hva det er.. danielsn: kjøp tegnebrett istedet for mus.. det hjelper. sikkert udugelig hvis du spiller mye da.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja =\ Oi.. Vet du hvordan det går med barna og sånn..? =/ Mener å huske at de hadde en gutt og ei jente.. De har to jenter. Aner ikke hva som skjer der nå. Håper at barna ikke er hjemme, eller at de sover. =\ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg hater iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg