Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Kommer ikke på MSN for da klarer jeg ikke konse, også legger jeg meg for seint når jeg sitter deg og loker. :)

 

I bilen min skal jeg sette inn spiller med mp3 muligheter så jeg får finne meg et annet brenneprog enn iTunes snart..

 

Men iPod-ting hadde kanskje vært best..

 

 

Marvil: Er igrunn ingenting spennende å finne ut om bilen uansett, er foreløpig en firmabil uten heftelser :p Noe mer finner man vel kanskje ikke ut?

Du kan bruke WMP til å brenne cder som kan spilles av på vanlige bilstereoer ;)

 

Morten Berre, den snilefisken! :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg må sitere en god venn:
Til gamle ''klassekamerater"

 

Jeg lurer på hvorfor i helvete aldri jeg blir bedt på noe? F.eks fest eller noe annet sånt?

Er det kanskje fordi jeg ikke drikker? Eller er jeg ikke "kul" nok?  Jeg snakker ikke bare for meg sjæl nå.

Jeg har fått med meg at det er vanskelig for enkelte å ha fest uten å drekka seg full. Patetisk sier nå jeg.

Men det er greit, forpulte lavpanna japsekuk av noen alkiser. Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg bare lurer.

Dere kan pakke spritflaskene deres langt oppi tarmen deres.  Jeg skulle gjerne likt å sett alle sammen ligge på Oslo-s å raute etter penger.  Eller å se dere brenne på et bål i sverige.  Jævla rasshøl.  :)

 

Må si meg enig med han godeste Espen!

Så utrolig bra!

Lenke til kommentar
Tror jeg må sitere en god venn:
Til gamle ''klassekamerater"

 

Jeg lurer på hvorfor i helvete aldri jeg blir bedt på noe? F.eks fest eller noe annet sånt?

Er det kanskje fordi jeg ikke drikker? Eller er jeg ikke "kul" nok?  Jeg snakker ikke bare for meg sjæl nå.

Jeg har fått med meg at det er vanskelig for enkelte å ha fest uten å drekka seg full. Patetisk sier nå jeg.

Men det er greit, forpulte lavpanna japsekuk av noen alkiser. Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg bare lurer.

Dere kan pakke spritflaskene deres langt oppi tarmen deres.   Jeg skulle gjerne likt å sett alle sammen ligge på Oslo-s å raute etter penger.  Eller å se dere brenne på et bål i sverige.  Jævla rasshøl.  :)

 

Må si meg enig med han godeste Espen!

Så utrolig bra!

Faen heller. De fortjener det.

Endret av Røvenskiold
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...