Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tonio! Fornavnet mitt jo Med en gang trodde jeg det var bare du som kødda litt med meg.. :!: Hvordan kan du tro noe sånt om meg? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Drar i militæret om et kvarter Kjipern forsvaret har prestert å innkalle meg enda jeg går på skole nå. høyskole. og har fått stipend, hybel, bøker +++. idiotisk system. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tonio! Fornavnet mitt jo Med en gang trodde jeg det var bare du som kødda litt med meg.. :!: Hvordan kan du tro noe sånt om meg? Ja, nå kan du lure! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Bundy, hva synes du egentlig om theme sangen din som AA (AnimalAlpha) har lagd? ja veit den er veldig tørr. tihi. nei nå tror jeg det er mer burnout på gang gitt. Endret 25. september 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Bundy, hva synes du egentlig om theme sangen din som AA (AnimalAlpha) har lagd? ja veit den er veldig tørr. tihi. nei nå tror jeg det er mer burnout på gang gitt. Elsker den. Jeg kjenner dem da. De lagde den til meg. Han store er medlem her på forumet. EDIT: de som ikke skjønte, er ironi Men likte sangen litt. Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Drar i militæret om et kvarter Lykke til! For alt du vet så kan det bli et lærerikt år =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. Edit; Torshov heter det vel. Torshov ja Var på Torshov igår og kjøpte sånn cd mappe til å ha på solskjermen Han som jobbet der var sinnsykt koselig da CD-mappe i solskjermen er harry og lite dekorativt, så håper du skal ha den i russebilen.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. Edit; Torshov heter det vel. Torshov ja Var på Torshov igår og kjøpte sånn cd mappe til å ha på solskjermen Han som jobbet der var sinnsykt koselig da CD-mappe i solskjermen er harry og lite dekorativt, så håper du skal ha den i russebilen.. har det faktisk for det er praktisk jeg er jeg harry jeg nå da Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bestemor har også CD-mappe på solskjermen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Var til russebilen ja Men er helt sikkert praktisk.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) har det faktisk for det er praktisk jeg er jeg harry jeg nå da Jeg ser ikke hvorfor det er mer praktisk å ha det i solskjermen enn f.eks i hanskerommet eller i sidelommen på døren. Dessuten, det er mye som er praktisk, men det er jævli mye av det som er stygt og harry, derfor bruker ikke jeg det. Hva andre gjør får være opp til dem. @Anette; Oki, bra. Lykke til med russebilen forresten.. Endret 25. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg ser ikke hvorfor det er mer praktisk å ha det i solskjermen enn f.eks i hanskerommet eller i sidelommen på døren. Nei, det er jo like lett å strekke seg over til andre sida av bilen, åpne hanskerommet, ta ut en CD-mappe som gjerne er lukka med en glidelås el., åpne denne, for så å finne CD, istedenfor at CD-ene henger rett over hodet på deg, er lett synlige og enkle å ta ut. Bah, kjipt å skru på TV-en, bare for å se Start score mot Vålerenga med en gang... Endret 25. september 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Huff huff, om ca. 1 time sitter jeg på toget til Stavanger (Madla) Dette blir kjipe saker...Førstegangstjenesten er ikke akkurat noe jeg har sett frem til. Håper dog å komme hjem om ikke så alt for lenge... Ønsk meg lykke til folkens! Endret 25. september 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 @Anette; Oki, bra. Lykke til med russebilen forresten.. Tusen takk! =) Håper du så at jeg sladda skiltet på bilen min i RPP bare så du ikke skulle finne på noe kødd neste gang du jobber hos biltilsynet Hvor kan jeg forresten sjekke navn osv ut fra bilskiltet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) vel, nå er det Burnout Revenge og Safari kjeks på gang, før jeg skal se Batman Begins bye bye ya'll. Her er bournout, se hele så ser du noen heftige skrikelyder og doughnuts Nye batterier Er noe kødd med lyden da, stemmer ikke helt. Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har lyst på dreadlocks(?) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har lyst på dreadlocks(?) Fysj, det er ikke pent, synesj eg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg ser ikke hvorfor det er mer praktisk å ha det i solskjermen enn f.eks i hanskerommet eller i sidelommen på døren. Nei, det er jo like lett å strekke seg over til andre sida av bilen, åpne hanskerommet, ta ut en CD-mappe som gjerne er lukka med en glidelås el., åpne denne, for så å finne CD, istedenfor at CD-ene henger rett over hodet på deg, er lett synlige og enkle å ta ut. Bah, kjipt å skru på TV-en, bare for å se Start score mot Vålerenga med en gang... Tja, du må da ta utgangspunkt i samma CD-mappa, så da blir det å åpne hanskerommet som er forskjellen på de to. Og når du da slipper å ha CD-platene liggende i synsfeltet konstant, så vil jeg mene at det å gjemme dem er bedre. I tillegg, så har vel ikke CD-plater spesielt godt av å ligge i sola heller..? Evt, stikke hånda nedi lomma på døra. Må si jeg er fysisk utslitt og må ta en lang pause etter jeg har bytta CD i bilen min. Det er litt av en jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg