Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy, hva synes du egentlig om theme sangen din som AA (AnimalAlpha) har lagd? :p ja veit den er veldig tørr. tihi. nei nå tror jeg det er mer burnout på gang gitt.

Elsker den. Jeg kjenner dem da. De lagde den til meg. Han store er medlem her på forumet.

EDIT: de som ikke skjønte, er ironi :p

Men likte sangen litt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. :)

Edit; Torshov heter det vel.

Torshov ja ;)

Var på Torshov igår og kjøpte sånn cd mappe til å ha på solskjermen :p Han som jobbet der var sinnsykt koselig da :)

CD-mappe i solskjermen er harry og lite dekorativt, så håper du skal ha den i russebilen.. :p

Lenke til kommentar
Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. :)

Edit; Torshov heter det vel.

Torshov ja ;)

Var på Torshov igår og kjøpte sånn cd mappe til å ha på solskjermen :p Han som jobbet der var sinnsykt koselig da :)

CD-mappe i solskjermen er harry og lite dekorativt, så håper du skal ha den i russebilen.. :p

har det faktisk for det er praktisk jeg :dontgetit: er jeg harry jeg nå da :ohmy:

Lenke til kommentar
har det faktisk for det er praktisk jeg  :dontgetit: er jeg harry jeg nå da  :ohmy:

Jeg ser ikke hvorfor det er mer praktisk å ha det i solskjermen enn f.eks i hanskerommet eller i sidelommen på døren.

Dessuten, det er mye som er praktisk, men det er jævli mye av det som er stygt og harry, derfor bruker ikke jeg det. Hva andre gjør får være opp til dem.

@Anette; Oki, bra. Lykke til med russebilen forresten.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvorfor det er mer praktisk å ha det i solskjermen enn f.eks i hanskerommet eller i sidelommen på døren.

Nei, det er jo like lett å strekke seg over til andre sida av bilen, åpne hanskerommet, ta ut en CD-mappe som gjerne er lukka med en glidelås el., åpne denne, for så å finne CD, istedenfor at CD-ene henger rett over hodet på deg, er lett synlige og enkle å ta ut. :)

Bah, kjipt å skru på TV-en, bare for å se Start score mot Vålerenga med en gang... :shrug:

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Huff huff, om ca. 1 time sitter jeg på toget til Stavanger (Madla) :thumbdown:

Dette blir kjipe saker...Førstegangstjenesten er ikke akkurat noe jeg har sett frem til.

Håper dog å komme hjem om ikke så alt for lenge...

Ønsk meg lykke til folkens!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Nei, det er jo like lett å strekke seg over til andre sida av bilen, åpne hanskerommet, ta ut en CD-mappe som gjerne er lukka med en glidelås el., åpne denne, for så å finne CD, istedenfor at CD-ene henger rett over hodet på deg, er lett synlige og enkle å ta ut. :)

Bah, kjipt å skru på TV-en, bare for å se Start score mot Vålerenga med en gang... :shrug:

Tja, du må da ta utgangspunkt i samma CD-mappa, så da blir det å åpne hanskerommet som er forskjellen på de to. Og når du da slipper å ha CD-platene liggende i synsfeltet konstant, så vil jeg mene at det å gjemme dem er bedre. I tillegg, så har vel ikke CD-plater spesielt godt av å ligge i sola heller..?

Evt, stikke hånda nedi lomma på døra. Må si jeg er fysisk utslitt og må ta en lang pause etter jeg har bytta CD i bilen min. Det er litt av en jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...