Langbein Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du, det er snakk om bad og dusj "på gangen" i hytten. Skal jeg sprade rundt naken? Etter dusjen tørker man seg og kler på seg. Hva gjør du etter gymtimene på skolen forresten? Sitter du i Dior-badekåpen i den påfølgende timen? Husk at du skal på hyttetur, ikke besøke Playboy Mansion :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 "To sving or not to sving" Hahah! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 nettopp spist pizza fra igår, å drukket brus! er litt vondt med hovnet tannkjøtt da... ( var på legevakten å fant ut at det var virus *Kjipt* ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Rosenborg ftw. 5-0 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) 6-0! *synge* Endret 25. september 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da forlater jeg dere for i kveld. Heia Starrrt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kø på World of warcraft! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Yay! Endelig hjemme til den kjære data'n min, så streiker modemet. Må sitte i en halvtime og fikse.. Ja, ja. Nå skal det sløves! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Å Gud, må levere flere Biltema-kataloger. Svarte så tunge de er. Måtte de brenne lenge. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hello, How are you doing with the entire member of your family? I believed that you will be in better position to corporate with me hence you have vast knowledge in the field of international transaction and Investment.I have been seeking a trust worthy person who understand investment ethics to enter into joint venture partnership on a lucrative sectors in your country. The money is in Millions of U.S. dollars (US25.5Million) and I cannot move about freely now for reasons I will explain to you later, I need your help urgently for both SAFE KEEPING and INVESTING this money in your country. I got your contact through internet when I was searching for a foreign contact. I want the money to be in your bank. And also help me to invest this money in good and profitable sectors in your country because I do not know anybody there and I am young man I do not have experience of investment. I will be very grateful for your urgent response while hoping to do good investments with you on life time ventures. My best regards. Mr. Kevin. 00971 50 2443308 kevin Wee! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Å Gud, må levere flere Biltema-kataloger. Svarte så tunge de er. Måtte de brenne lenge. DU BER IKKE EN AV BIBLENE MINE OM OG BRENNE! *kjæle på den og clas ohlson katalogene, alle årgangene* Tonio! Fornavnet mitt jo Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Å Gud, må levere flere Biltema-kataloger. Svarte så tunge de er. Måtte de brenne lenge. Liker biltema katalogen jeg Har funnet masse ting til russebilen der.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. Edit; Torshov heter det vel. Endret 25. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Claes Olson er også en artig butikk.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hello,How are you doing with the entire member of your family? I believed that you will be in better position to corporate with me hence you have vast knowledge in the field of international transaction and Investment.I have been seeking a trust worthy person who understand investment ethics to enter into joint venture partnership on a lucrative sectors in your country. The money is in Millions of U.S. dollars (US25.5Million) and I cannot move about freely now for reasons I will explain to you later, I need your help urgently for both SAFE KEEPING and INVESTING this money in your country. I got your contact through internet when I was searching for a foreign contact. I want the money to be in your bank. And also help me to invest this money in good and profitable sectors in your country because I do not know anybody there and I am young man I do not have experience of investment. I will be very grateful for your urgent response while hoping to do good investments with you on life time ventures. My best regards. Mr. Kevin. 00971 50 2443308 kevin Wee! fikk en lignende her om dagen jeg og, bare svarte dem med at de måtte sette inn 100$ via paypal som et "sign of trust and good faith" da stoppet de gitt. idiotiske scams. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 JESS! Jeg har bestilt Zombie vs. Ninja! Å milde måne, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Biltema, BilXtra, Torshov, osv er alt koslig å ha som lesestoff.. Edit; Torshov heter det vel. Torshov ja Var på Torshov igår og kjøpte sånn cd mappe til å ha på solskjermen Han som jobbet der var sinnsykt koselig da Lenke til kommentar
2ern Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Drar i militæret om et kvarter Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tonio! Fornavnet mitt jo Med en gang trodde jeg det var bare du som kødda litt med meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg