hylo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da sitter jeg her med avlsuttende prosjekt i tiende klasse. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Phun Har bedøk nå jeg, men det alle venter på er å få vite hva vi kommer opp i =/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fytte gakkern.. Hvorfor skal det være så vanskelig for folk som jobber på bensinstasjon å finne beholderen for kjøleveske? nå kom jeg søren meg en halvtime for sent Hvis det er din bil du snakker om, burde du ikke vite det selv? Kjølevæske er jo egentlig ganske nyttig å vite hvor sitter hvis uhellet er ute. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Gjett hvem som fikk 6 på engelsk muntlig? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke du?!?!one!1.. Sitter her på skolen nå..booring Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Joda, det var nok meg. Nå får jeg kanskje 6 i engelsk muntlig som standpunktkarakter også. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting [...] Er ikke skole en del av livets små og store ting? Har jeg et stort spørsmål om et skolerelatert emne, ja da spør jeg i kategorien for skole. Du sier at folk ikke skal pirke på folks skrivefeil, men det er faen ikke noe bedre å pirke på at folk snakker litt om skole innimellom! Endret 27. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hjemme igjen Vi sluttet tidlig idag Endret 27. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Trodde dette var et "chattested".... Skal du innføre sensur her også nå bare fordi det finnes en skolekategori.... Dette blir for dumt. Folk må da få snakke om hva de vil. Det er tross alt hverdagslige ting... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Er ikke skole en del av livets små og store ting? Har jeg et stort spørsmål om et skolerelatert emne, ja da spør jeg i kategorien for skole. Du sier at folk ikke skal pirke på folks skrivefeil, men det er faen ikke noe bedre å pirke på at folk snakker litt om skole innimellom! Jo, men det er da en grense. Jeg sier min mening som bruker nå ikke som moderator. Nei greit, snakk om skole. Tror jeg skal begynne å utdanne jeg meg (), noen som har forslag? Endret 27. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Så nå er det greit med skolesnakk nå..? Jaja, skal ikke klage. Du må jo utdanne deg til noe du har lyst til å drive med! Du kan jo gå en treårig forumutdanning. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Unnskyld at jeg sier det B|Real, men jeg synes det virker litt hyklersk å først være negativ til skolepraten, for så å si at det er greit fordi du selv vil snakke om det.... Og det kan være litt vanskelig å skille mellom deg som bruker og moderator. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Unnskyld at jeg sier det B|Real, men jeg synes det virker litt hyklersk å først være negativ til skolepraten, for så å si at det er greit fordi du selv vil snakke om det.... Og det kan være litt vanskelig å skille mellom deg som bruker og moderator. Jeg var høyst ironisk ovenfor. Nei, jeg får vel begynne på skrive B|Real -Moderaor- når jeg er i moderator-tjeneste. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Slettes ikke dumt Forumet hadde vært et deilig sted uten alle de teite brukerne, ikkesant? T-Solberg -Teit bruker- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Slettes ikke dumtForumet hadde vært et deilig sted uten alle de teite brukerne, ikkesant? T-Solberg -Teit bruker- Selvsagt Skal ned og fikse meg noe å spise og så skal jeg se lost, så skal jeg sende mld til madammen og plage henne med å si hva som har skjedd >_< Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fytte gakkern.. Hvorfor skal det være så vanskelig for folk som jobber på bensinstasjon å finne beholderen for kjøleveske? nå kom jeg søren meg en halvtime for sent Hvis det er din bil du snakker om, burde du ikke vite det selv? Kjølevæske er jo egentlig ganske nyttig å vite hvor sitter hvis uhellet er ute. sånn med tanke på at jeg har hatt den bilen i 2 måneder, jeg er omtrent like mye bilmekaniker som et A4 ark, så tror jeg faktisk ikke det Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har kjøpt Monkeybiken nå!.. Pokker som den rocker! Hadde det ikke regnet sånn så =/ Mye styr med forsikring og sånn, for de hadde registrert den på feil kode. Menmen, råkul å kjøre! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Apesykkel? --- @kd, gratulerer med karakteren, og nå kan du kanskje svare på dette? --- I need to go. But I just can't be bothered. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 nå har jeg sotte for mye på forumet.. drømte faktisk at dama mi begynnte og melde med en person som het B|Real, men i dette tilfelle så var den personen ei synsk dame da.. rare drømmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg