Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fytte gakkern.. Hvorfor skal det være så vanskelig for folk som jobber på bensinstasjon å finne beholderen for kjøleveske? nå kom jeg søren meg en halvtime for sent :(

Hvis det er din bil du snakker om, burde du ikke vite det selv? Kjølevæske er jo egentlig ganske nyttig å vite hvor sitter hvis uhellet er ute.

Lenke til kommentar
Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting [...]

Er ikke skole en del av livets små og store ting? Har jeg et stort spørsmål om et skolerelatert emne, ja da spør jeg i kategorien for skole.

Du sier at folk ikke skal pirke på folks skrivefeil, men det er faen ikke noe bedre å pirke på at folk snakker litt om skole innimellom!

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Er ikke skole en del av livets små og store ting? Har jeg et stort spørsmål om et skolerelatert emne, ja da spør jeg i kategorien for skole.

Du sier at folk ikke skal pirke på folks skrivefeil, men det er faen ikke noe bedre å pirke på at folk snakker litt om skole innimellom!

Jo, men det er da en grense. Jeg sier min mening som bruker nå ikke som moderator.

Nei greit, snakk om skole.

Tror jeg skal begynne å utdanne jeg meg (:lol:), noen som har forslag?

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg sier det B|Real, men jeg synes det virker litt hyklersk å først være negativ til skolepraten, for så å si at det er greit fordi du selv vil snakke om det....

Og det kan være litt vanskelig å skille mellom deg som bruker og moderator.

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg sier det B|Real, men jeg synes det virker litt hyklersk å først være negativ til skolepraten, for så å si at det er greit fordi du selv vil snakke om det....

Og det kan være litt vanskelig å skille mellom deg som bruker og moderator.

Jeg var høyst ironisk ovenfor.

Nei, jeg får vel begynne på skrive B|Real -Moderaor- når jeg er i moderator-tjeneste.

Lenke til kommentar
Slettes ikke dumt

Forumet hadde vært et deilig sted uten alle de teite brukerne, ikkesant?

T-Solberg -Teit bruker-

Selvsagt ;)

Skal ned og fikse meg noe å spise og så skal jeg se lost, så skal jeg sende mld til madammen og plage henne med å si hva som har skjedd >_<

Lenke til kommentar
Fytte gakkern.. Hvorfor skal det være så vanskelig for folk som jobber på bensinstasjon å finne beholderen for kjøleveske? nå kom jeg søren meg en halvtime for sent :(

Hvis det er din bil du snakker om, burde du ikke vite det selv? Kjølevæske er jo egentlig ganske nyttig å vite hvor sitter hvis uhellet er ute.

sånn med tanke på at jeg har hatt den bilen i 2 måneder, jeg er omtrent like mye bilmekaniker som et A4 ark, så tror jeg faktisk ikke det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...