Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hahaha.

 

Når får du egen side på imdb da Joachim?

Hvis du hjelper meg tar det vel ti sekunder. Jeg har konto der og sånn, men har ikke fått til sånn side-greie.

:!:

 

Nå måtte neste jeg le litt også.

Lenke til kommentar
La oss prøve å utsette SO5 litt da :)

 

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg BF2 jeg... :hmm:

Men da må jeg ha nytt skjermkort...

Og jeg skal jo allerede kjøpe kabinett og PSU....

 

Dette blir dyrt :no:

 

Madla - 25.09 - Sjøforsvaret

Det er i dag :dontgetit:

BF2 anbefales og angående det skjermkortet. Det må jo oppgraderes en eller annen gang uansett? Ta og sjekk om det er tilbud/demovarer på skjermkort noen steder :)

Kan jo selvsagt det, men det frister jo med 7800GTX og andre fine titler. Uansett; jeg har TV-tuner på skjermkortet mitt nå, jeg får jo ikke brukt det hvis jeg bytter skjermkort. Og så har jeg AGP-port på HK. Dermed kan ejg bare kjøpe AGP skjermkort. Ved en oppgradering av CPU etc. må jeg bytte HK og da vil ikke skjermkortet passe lenger :p

En evig ond sirkel :ermm:

 

Det er gøy å trykke på rullehjulet og så ta musa litt ned. Da flytter skjrmen seg nedover i fin lesehastighet.

 

EDIT: Haha@ Joachim :!:

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til?

Cashmere er så dyrt og lite vanlig i Norge at du ikke hadde trodd meg om jeg oppgav pris.

 

Har med vind-og vannAVSTØTENDE jakke, en tynn parkas med dun og en en regnjakke.

Cashmere.

 

Ordet sier seg selv..

 

 

Men der var vi ferdi med klespraten.

Lenke til kommentar

Det er gøy å trykke på rullehjulet og så ta musa litt ned. Da flytter skjrmen seg nedover i fin lesehastighet.

ja den funksjonen er genial, bruker den konstant. spesiellt nå som jeg bruker tegnebrett istedet for mus.

 

det kjipe er at jeg blir så vant til det så når jeg browser i explorer så driver jeg hele tiden og trykker der å irriterer meg for at det ikke funker. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...