Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Selv om jeg skriver et ord feil. Betyr ikke at jeg "disser" ham. Gjør det? NEI!

*oppgitt*

Jeg sa ikke spesifikt at du "disset" ham. Du tok med en beskrivende smiley iallfall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En høyhalset genser. Oi!

 

Er den av ull? Chasmirull? Av tynn bomull? Er det rett og slett en sånn høyhalset undergenser? Det sier ingenting...

skjønner ikke hvorfor det må sie mere jeg da.. men det er vel kanskje for dere spesiellt interesserte. personlig driter jeg totalt i hvilken stoff genseren du skal ha med på hytta er.

 

bare oppgi merke, fabrikat, pris og alt du men da må du også tåle at folk kommenterer det.. de fleste med litt sosial antenne skjønner jo at dette kan oppfattes blærete.

Lenke til kommentar

Joachim:

Utfordringen ligger i å prøve å forutse vær og dagsform på forhånd. På den måten kan du kutte ned litt på "ekstra-klær" som ikke blir brukt.

 

Eksempel: Kutt ned antall gensere, i utgangspunktet kan én genser brukes i tre dager, men to stykker er fint, sått i tilfelle.

 

Det samme gjelder "jakker". Jeg vil anta at du har noen lette vindtette jakker, eventuellt varme jakker med uttagbart fór inni. Da kan du redusere antall jakker til to. Én allværsjakke, om den er kald er det bare å bruke fleece under, og én dedikert regnjakke. Her kan også fleece o.l. brukes under.

 

Jeg sier ikke at man skal ha med akkurat nok klær, for det er irriterende om man skulle være uheldig og skitne til klær litt raskere enn antatt. Men å ha med noe til enhver anledning blir tung å drasse med seg. Da er det bedre med fleksible klær.

Lenke til kommentar
La oss prøve å utsette SO5 litt da :)

 

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg BF2 jeg... :hmm:

Men da må jeg ha nytt skjermkort...

Og jeg skal jo allerede kjøpe kabinett og PSU....

 

Dette blir dyrt :no:

 

Madla - 25.09 - Sjøforsvaret

Det er i dag :dontgetit:

BF2 anbefales og angående det skjermkortet. Det må jo oppgraderes en eller annen gang uansett? Ta og sjekk om det er tilbud/demovarer på skjermkort noen steder :)

Lenke til kommentar
jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til?

Cashmere er så dyrt og lite vanlig i Norge at du ikke hadde trodd meg om jeg oppgav pris.

 

Har med vind-og vannAVSTØTENDE jakke, en tynn parkas med dun og en en regnjakke.

Cashmere er jo ikke så dyrt og sjeldent?

Oppgi pris da.

OPS; det var litt sjeldent ja

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...