Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Selv om jeg skriver et ord feil. Betyr ikke at jeg "disser" ham. Gjør det? NEI!*oppgitt* Jeg sa ikke spesifikt at du "disset" ham. Du tok med en beskrivende smiley iallfall... Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 En høyhalset genser. Oi! Er den av ull? Chasmirull? Av tynn bomull? Er det rett og slett en sånn høyhalset undergenser? Det sier ingenting... skjønner ikke hvorfor det må sie mere jeg da.. men det er vel kanskje for dere spesiellt interesserte. personlig driter jeg totalt i hvilken stoff genseren du skal ha med på hytta er. bare oppgi merke, fabrikat, pris og alt du men da må du også tåle at folk kommenterer det.. de fleste med litt sosial antenne skjønner jo at dette kan oppfattes blærete. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hihihi... Nå er det så mye flaming her at tråden snart blir stengt. Og da får @kd oppfylt ønsket sitt om SO5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Herregud someday, oppgav jeg pris? Du aner ikke hva chasmirull koster uansett. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har-Har. Gruppesamtaler på msn er kjipt. Alltid noen som maser.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Selv om jeg skriver et ord feil. Betyr ikke at jeg "disser" ham. Gjør det? NEI!*oppgitt* Jeg sa ikke spesifikt at du "disset" ham. Du tok med en beskrivende smiley iallfall... Hadde jeg "disset" han, så ville det vært mer tydelig. Men når man spør hva sølvteip er så fortjener det en . No offense JoachimR. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Herregud someday, oppgav jeg pris? Du aner ikke hva chasmirull koster uansett. Neither do we care Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Aaaaargh, akkurat nå hater jeg alt og alle. STP, finn noe bra hatemusikk til meg, NÅ! *hate* Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Herregud someday, oppgav jeg pris? har aldri sagt at du oppga pris, sa bare at for min del skulle du bare gjøre det men da må du tåle at folk kommenterer det. Du aner ikke hva chasmirull koster uansett. jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Joachim: Utfordringen ligger i å prøve å forutse vær og dagsform på forhånd. På den måten kan du kutte ned litt på "ekstra-klær" som ikke blir brukt. Eksempel: Kutt ned antall gensere, i utgangspunktet kan én genser brukes i tre dager, men to stykker er fint, sått i tilfelle. Det samme gjelder "jakker". Jeg vil anta at du har noen lette vindtette jakker, eventuellt varme jakker med uttagbart fór inni. Da kan du redusere antall jakker til to. Én allværsjakke, om den er kald er det bare å bruke fleece under, og én dedikert regnjakke. Her kan også fleece o.l. brukes under. Jeg sier ikke at man skal ha med akkurat nok klær, for det er irriterende om man skulle være uheldig og skitne til klær litt raskere enn antatt. Men å ha med noe til enhver anledning blir tung å drasse med seg. Da er det bedre med fleksible klær. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 La oss prøve å utsette SO5 litt da Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg BF2 jeg... Men da må jeg ha nytt skjermkort... Og jeg skal jo allerede kjøpe kabinett og PSU.... Dette blir dyrt Madla - 25.09 - Sjøforsvaret Det er i dag Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har-Har.Gruppesamtaler på msn er kjipt. Alltid noen som maser.. Gå ut da vel Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 La oss prøve å utsette SO5 litt da Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg BF2 jeg... Men da må jeg ha nytt skjermkort... Og jeg skal jo allerede kjøpe kabinett og PSU.... Dette blir dyrt Madla - 25.09 - Sjøforsvaret Det er i dag BF2 anbefales og angående det skjermkortet. Det må jo oppgraderes en eller annen gang uansett? Ta og sjekk om det er tilbud/demovarer på skjermkort noen steder Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til? Cashmere er så dyrt og lite vanlig i Norge at du ikke hadde trodd meg om jeg oppgav pris. Har med vind-og vannAVSTØTENDE jakke, en tynn parkas med dun og en en regnjakke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til? Cashmere er så dyrt og lite vanlig i Norge at du ikke hadde trodd meg om jeg oppgav pris. Har med vind-og vannAVSTØTENDE jakke, en tynn parkas med dun og en en regnjakke. Cashmere er jo ikke så dyrt og sjeldent? Oppgi pris da. OPS; det var litt sjeldent ja Endret 25. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har jeg ingen planer om. Husker noen fikk sjokk av hva en sokk kostet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jaha? hva mener du med denne kommentaren? hva skal du frem til? Cashmere er så dyrt og lite vanlig i Norge at du ikke hadde trodd meg om jeg oppgav pris. hehe, joda skjønnte godt hva du mente, ville bare ha det på trykk. takk for at du hjelper meg å understreke poenget mitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hahaha. Når får du egen side på imdb da Joachim? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hahaha. Når får du egen side på imdb da Joachim? Hvis du hjelper meg tar det vel ti sekunder. Jeg har konto der og sånn, men har ikke fått til sånn side-greie. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Se hva jeg fant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg