Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er sølvteip?

Oh my god :scared:

Duct tape!

Sølvteip og duct teip er to forskjellige ting. Slutt å disse Joachim, dere vet jo ikke selv hva det er en gang. *oppgitt*

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
imponerende hvor flink jokke er til å ramse opp merke på klærne sine ved enhver annledning.

Ja, tenkte på det samme. INGEN bryr seg om hvilket merke det er på klær.

Joachim, du ikke være en attention whore, vet du det?

Skulle jeg skrevet "cashmir-ullgenser" og muligens siktet til at jeg har tre stykker? Jeg har egne lister også, for hva slags tøy som er hvor. (altså ikke hvilket skap, men f.eks på hyttene. Jeg har et system så jeg vet hva slags tøy jeg snakker om. Må du lese det jeg skriver? nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Gaffa tape ftw!

Share the pain: Dine innlegg er en drøm for moderatorer med trang til slette innlegg. Hvordan klarer du å gulpe opp så mye svada?

Lenke til kommentar

Skulle jeg skrevet "cashmir-ullgenser" og muligens siktet til at jeg har tre stykker? Jeg har egne lister også, for hva slags tøy som er hvor. (altså ikke hvilket skap, men f.eks på hyttene. Jeg har et system så jeg vet hva slags tøy jeg snakker om. Må du lese det jeg skriver? nei.

når du poster disse kles listene dine på internett åpent for alle og enhver må det jo være fordi du vil andre skal lese de ikke sant?

personlig ville jeg skrevet 1 høyhalsa genser istedet for Ralph Lauren Cashmir-genser med høy hals.. men noen liker jo å poengtere merker, pris og slikt.

og det blir bare for dumt å late som du ikke tenker gjennom dette når du skriver det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Share the pain: Dine innlegg er en drøm for moderatorer med trang til slette innlegg. Hvordan klarer du å gulpe opp så mye svada?

Håhå! Vel, jeg er gal.

Er'e noe ekstremt nå, da?

Det er ikke ekstremt, det er bare ekstreme mengder. Du elsker å angripe brukere, seriøst eller ikke. Du skal ikke holde på slik for lenge før du får deg en ferie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

når du poster disse kles listene dine på internett åpent for alle og enhver må det jo være fordi du vil andre skal lese de ikke sant?

personlig ville jeg skrevet 1 høyhalsa genser istedet for Ralph Lauren Cashmir-genser med høy hals.. men noen liker jo å poengtere merker, pris og slikt.

og det blir bare for dumt å late som du ikke tenker gjennom dette når du skriver det.

Det er normalt å understreke slike merker, dyre merker, da det har noe med stil og snitt å gjøre. Når man vet hvilket merke det er, vil man også ofte vite nesten hvordan den ser ut.

I'm with Jocke on this one.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

En høyhalset genser. Oi!

Er den av ull? Chasmirull? Av tynn bomull? Er det rett og slett en sånn høyhalset undergenser? Det sier ingenting...

Lenke til kommentar
Hva er sølvteip?

Oh my god :scared:

Duct tape!

Sølvteip og duct teip er to forskjellige ting. Slutt å disse Joachim, dere vet jo ikke selv hva det er en gang. *oppgitt*

Vel, helt fra min farfarfarfar har min familie digga sølvteip. Det er nødvendig, i konfirmasjonen ble veggene dekorert med sølvteip.

Selv om jeg skriver et ord feil. Betyr ikke at jeg "disser" ham. Gjør det? NEI!

*oppgitt*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...