ahpadt Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Er egentlig en stor bag og en trillekoffert så mye å ha med for tre dager? Det er så mye jeg pleier å ha med meg når jeg skal på ferie i 14 dager. Endret 25. september 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er egentlig en stor bag og en trillekoffert så mye å ha med for tre dager? Det er så mye jeg pleier å ha med meg når jeg skal på ferie i 14 dager. Nemmelig... Akkurat som meg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 14 dagers ferie = betale overvekt. Neida, stort sett reiser vi med selskaper som ikke tar ekstra betalt når frequent flyere har med for mye bagasje. Mamma er verre enn meg ihvertfall! En uke i NY og en stor LV-bag og to kofferter. Kom hjem med en nyinnkjøpt enda større bag i tillegg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Tar ikke du på deg klær som passer dagsformen din da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Noen dager føler du for å gå i rosa eller lyseblått, eller kanskje gult. Eller, "i dag vil jeg ha på skjorte og v-hals. Eller i dag vil jeg kjøre kakse-stilen. I det hele tatt. Jeg bruker masse tid til å velge klær også når jeg er hjemme.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tre bukser, fem gensere og masse mer til tre dager! HAHAHAHA! Joachim, en bitteliten bag holder for tre dager. Selv ikke gale jenter tar med seg så mye som du tar med. *poff* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Tar ikke du på deg klær som passer dagsformen din da? jo, men viss jeg skal på en tre-dagers leirskole så prøver jeg å begrense det, da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Tar ikke du på deg klær som passer dagsformen din da? Vel, jeg driter i hvordan klær jeg går i. Bare plukker noe også går jeg på skolen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tre bukser, fem gensere og masse mer til tre dager! HAHAHAHA! Joachim, en bitteliten bag holder for tre dager. Selv ikke gale jenter tar med seg så mye som du tar med. *poff* På Polenturen lå jeg akkurat likt med en jente om å ha med mest bagasje... Men mitt veide mer! Hihi. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Noen dager føler du for å gå i rosa eller lyseblått, eller kanskje gult. Eller, "i dag vil jeg ha på skjorte og v-hals. Eller i dag vil jeg kjøre kakse-stilen. I det hele tatt. Jeg bruker masse tid til å velge klær også når jeg er hjemme.. You shure your not a girl? :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Tar ikke du på deg klær som passer dagsformen din da? Svart, grønn eller rød overdel, olabukse. <- Alt en trenger. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg må jo ha litt å velge mellom utfra dagsform og vær og alt mulig, har med tre bukser, fem gensere, masse t-skjorter og piquer og sånne ting. Jaja, får håpe det er plass til alt i bussen. dagsform også faktisk. Tar ikke du på deg klær som passer dagsformen din da? Svart, grønn eller rød overdel, olabukse. <- Alt en trenger. Du bruker ikke undertøy du da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skal jeg med det? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skal jeg med det? Er vell ganske normalt å ha det på hver dag, og bytte hver dag Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pakkeliste Nesten komplett, mangler undertøy og sånt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skal jeg med det? Er vell ganske normalt å ha det på hver dag, og bytte hver dag Mange som går uten undertøy på date's i USA. Hvis hun bruker skjørt blir det plug and play. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva skal jeg med det? Er vell ganske normalt å ha det på hver dag, og bytte hver dag Hm, det må prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg