LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er individuelt og jeg har mistet lappen jeg hadde skrevet det ned på. :-\ rxj0n: Om jeg skrur den av kan jeg da bruke admin/noway. Men, huff. Dette blir support. Poster i en annen kategori jeg. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Forresten, dere som bor i Hønefoss, har det kommet en ny ICa-butikk der? Ja, tror det er kommet i samme bygget som den nye kinoen. De var på opplæring på Sjølyst, vi var og handlet der for noen uke rsiden, og det satt masse "Hønefoss-inger" i kassen. Tror de var temmelig nye, for maken til smilende fjes har jeg aldri sett før. Men de har en helt egen dialekt?! Er da ikke så aneleddes dialekt her, fra der du bor. Vi skakker kanskje ikke så "snobbete"/pent.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ah, colaa. Har ikke drikket cola siden i går :O *kose på colabrettet og de 7 andre bretta med brus vi kjøpte i Sverige igår* Billigere og kjøpe 10 flaske(store) cola på meny(enn et brett) når de har det tilbudet, regn ut og måp Pft. Det blir ikke det samma, når bilen ser slik ut med bokser.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er da ikke så aneleddes dialekt her, fra der du bor. Vi skakker kanskje ikke så "snobbete"/pent.. Seriøst, de som var på Sjølyst på opplæring snakket annerledes... Hun foran oss i køen spurte liksom for å være hyggelig, (Jeg er under opplæring" stod det på en button på henne, og hun slet med å slå inn noen epler) "hvor er du fra da?" og hun la ut om Hønefoss. "ja, det kunne jeg nesten høre" sa damen foran oss... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Keke. På tide at jeg gjør noe annet enn forum. *poff* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Joda, men nå er det bare et brett Cola der. Jeg skal også være enig i at brusbokser er uøkonomisk, men "look at me care". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Joda, men nå er det bare et brett Cola der. Jeg skal også være enig i at brusbokser er uøkonomisk, men "look at me care". Lever ikke du på student lønn? Du burde CARE! Menmen, du er ikke keen på og bli vaske-ekte cola drikker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hehe, joda. Har det med å være uøkonomisk de første 15 dagene etter studielånet kommer.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 cola på box er uendelig mye bedre enn cola på flaske uanz.. og mye hendigere... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pft. Det blir ikke det samma, når bilen ser slik ut med bokser.. *Snip image* Marvil: Du er herved erklært sjef Det der står det respekt av. *spise vafler* Gjett hvem som har fått stipend! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gjett hvem som har fått stipend! Er det ikke slik at man skal få det på bestemte datoer? Eller er det annerledes med første stipendet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pft. Det blir ikke det samma, når bilen ser slik ut med bokser.. *Snip image* Marvil: Du er herved erklært sjef Det der står det respekt av. *spise vafler* Gjett hvem som har fått stipend! Naboen din? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pft. Det blir ikke det samma, når bilen ser slik ut med bokser.. *Snip image* Marvil: Du er herved erklært sjef Det der står det respekt av. *spise vafler* Gjett hvem som har fått stipend! Meg Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gjett hvem som har fått stipend! Jeg ! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Forresten, dere som bor i Hønefoss, har det kommet en ny ICa-butikk der? Ica Maxi åpner på onsdag i det nye sentrumsbygget, der kommer også kino, bibliotek og ringblad inn. Det er mange som synes Hønefossinger har forferdelig dialekt, men jeg selv synes at vi ikke snakker veldig ulikt fra folk i Oslo, bare litt minder pent som Daniel skrev. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gjett hvem som har fått stipend! Er det ikke slik at man skal få det på bestemte datoer? Eller er det annerledes med første stipendet? Trukke det nei. Man må bare vente til søknaden er behandlet og du kan få brevet ditt. Så må du sende brev tilbake, som brevpost faktisk. Deretter går det noen dager og du har cash on konto. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Forresten, dere som bor i Hønefoss, har det kommet en ny ICa-butikk der? Ica Maxi åpner på onsdag i det nye sentrumsbygget, der kommer også kino, bibliotek og ringblad inn. Det er mange som synes Hønefossinger har forferdelig dialekt, men jeg selv synes at vi ikke snakker veldig ulikt fra folk i Oslo, bare litt minder pent som Daniel skrev. Syns du jeg prater en "forferdelig" dialekt kenneth? Han ikke skjønne at det er så forsellig :S Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Trukke det nei. Man må bare vente til søknaden er behandlet og du kan få brevet ditt. Så må du sende brev tilbake, som brevpost faktisk. Deretter går det noen dager og du har cash on konto. Og etter det får man hver 15. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du har ikke Hønefossdialekt Daniel. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du har ikke Hønefossdialekt Daniel. Hønefossdialekt er nesten HELT likt jevnaker-dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg