Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, dere som bor i Hønefoss, har det kommet en ny ICa-butikk der?

Ja, tror det er kommet i samme bygget som den nye kinoen.

De var på opplæring på Sjølyst, vi var og handlet der for noen uke rsiden, og det satt masse "Hønefoss-inger" i kassen. Tror de var temmelig nye, for maken til smilende fjes har jeg aldri sett før. :p Men de har en helt egen dialekt?!

Er da ikke så aneleddes dialekt her, fra der du bor.

Vi skakker kanskje ikke så "snobbete"/pent..

Lenke til kommentar
Ah, colaa. Har ikke drikket cola siden i går :O

*kose på colabrettet og de 7 andre bretta med brus vi kjøpte i Sverige igår* :)

Billigere og kjøpe 10 flaske(store) cola på meny(enn et brett) når de har det tilbudet, regn ut og måp :D

Pft. Det blir ikke det samma, når bilen ser slik ut med bokser.. :)

audi.jpg

Lenke til kommentar
Er da ikke så aneleddes dialekt her, fra der du bor.

Vi skakker kanskje ikke så "snobbete"/pent..

Seriøst, de som var på Sjølyst på opplæring snakket annerledes... Hun foran oss i køen spurte liksom for å være hyggelig, (Jeg er under opplæring" stod det på en button på henne, og hun slet med å slå inn noen epler) "hvor er du fra da?" og hun la ut om Hønefoss. "ja, det kunne jeg nesten høre" sa damen foran oss... :shrug:

Lenke til kommentar

Ica Maxi åpner på onsdag i det nye sentrumsbygget, der kommer også kino, bibliotek og ringblad inn. :)

Det er mange som synes Hønefossinger har forferdelig dialekt, men jeg selv synes at vi ikke snakker veldig ulikt fra folk i Oslo, bare litt minder pent som Daniel skrev.

Lenke til kommentar

Ica Maxi åpner på onsdag i det nye sentrumsbygget, der kommer også kino, bibliotek og ringblad inn. :)

Det er mange som synes Hønefossinger har forferdelig dialekt, men jeg selv synes at vi ikke snakker veldig ulikt fra folk i Oslo, bare litt minder pent som Daniel skrev.

Syns du jeg prater en "forferdelig" dialekt kenneth?

Han ikke skjønne at det er så forsellig :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...