Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje litt politisk farvet, men synes det er flott med slike politikere som Jeb. At han tar seg tid til et funksjonshemmet barn på denne måten er rett og slett utrolig. Rørende faktisk.

http://sptimes.com/2005/05/26/State/Dear_J...w_are_you.shtml

Jeb er en ålreit fyr.

Artig Lost-avslutning, men jeg avslører selvfølgelig ingenting. *hostHurleyogJackblirsammenhark*

Natta.

Lenke til kommentar
Kanskje litt politisk farvet, men synes det er flott med slike politikere som Jeb. At han tar seg tid til et funksjonshemmet barn på denne måten er rett og slett utrolig. Rørende faktisk.

http://sptimes.com/2005/05/26/State/Dear_J...w_are_you.shtml

Jeb er en ålreit fyr.

Artig Lost-avslutning, men jeg avslører selvfølgelig ingenting. *hostHurleyogJackblirsammenhark*

Natta.

Agreed. Foretrekker vel ham fremfor hans bror. Men samme, dette er siste ordet, ikke PRS... God natta alle sammen!

Lenke til kommentar

Venner, øl og vodka, med "Lamentation", "The Song Remains the Same"," Live Cannibalism" og "Vulgar Videos" på TVen. Med andre ord: Dette var en vellykket kveld!

Nå hopper jeg i loppekassen! God natt alle sammen.

PS: Jeg har fortsatt ikke fått filmene mine. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Sannsynligvis får vi gå tidlig hjem i dag vi også, ettersom vi ikke har noe å gjøre og 9. eller 8. klasse har heldagsprøve. Vi har en tendens til å bråke veldig når vi ikke har noe å gjøre:P Men nå må jeg nesten gå. *gå på skolen*

Herr Brun

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Er ganske sikker på at jeg kommer opp i matte jeg og. Er tre eller fire i klassen som MÅ opp i det, hvorfor ikke ta alle da? :p Men håper egentlig på muntlig samfunnslære istedet. Kanskje jeg får det siden jeg var oppe skriftlig ifjor..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...