embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nei.. Paris gjør det Hun har vel så mye vondt i livet sitt hun må komme seg vekk fra. :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I USA er det jo like mange ungdommer som røyker weed som det er ungdommer som drikker, nesten. Selv hadde jeg sett at gress/hasj hadde blitt legalisert fremfor alkohol, da det ikke har like konkrete og kritiske skadevirkninger som alkohol kan ha. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I USA er det jo like mange ungdommer som røyker weed som det er ungdommer som drikker, nesten. I alle fall på filmer, ja. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Loeve har rett.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) I USA er det jo like mange ungdommer som røyker weed som det er ungdommer som drikker, nesten. I alle fall på filmer, ja. Mange steder er det virkeligheten. Alkohol derimot er ikke like utbredt... Og hva kan det komme av? Gress er illegalt uansett, og dealeren gir faen i om de selger til en femten eller 21-åring. Ved en legalisering av det, ville man antagelig unngå mye av det man ser i dag. Endret 25. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Alkohol. Not good. Drugs. Not good at all. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ahh, det er så stress å gå i kyrkja, skulle ønske jeg kunne komfe meg uten å gå der! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I USA er det jo like mange ungdommer som røyker weed som det er ungdommer som drikker, nesten. Selv hadde jeg sett at gress/hasj hadde blitt legalisert fremfor alkohol, da det ikke har like konkrete og kritiske skadevirkninger som alkohol kan ha. Du har faktisk ganske rett der, men hasj er faktisk veldig skadelig selv i små menger, noe alkohol ikke er. Visste dere at tobakk er mer avhengighetsskapende enn herion, som går for å være det mest avhengighetsskapende stoffet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Alkohol. Not good.Drugs. Not good at all. *koooozeoverdoze* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ahh, det er så stress å gå i kyrkja, skulle ønske jeg kunne komfe meg uten å gå der! Hørt om borgerlig komf? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hei og hopp *hoppe i dusjen* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ahh, det er så stress å gå i kyrkja, skulle ønske jeg kunne komfe meg uten å gå der! Hørt om borgerlig komf? Ja, men da blir du en sånn "outsider" mens alle andre konfer seg i Kyrkja... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er det dumt? Å være en outsider? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det sies jo at tobakk antagelig ville blitt forbudt om det ble lansert i dag. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ja, men da blir du en sånn "outsider" mens alle andre konfer seg i Kyrkja... Ta egne valg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det er tilfelle er jeg en outsider! Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det sies jo at tobakk antagelig ville blitt forbudt om det ble lansert i dag. Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nei? Borgerlig konf er koz. Der lærer du nødvendige ting, ikke religiøst tull. Jeg har ingen ting i mot folk som er religiøse, men ikke faen om jeg skal konfirmere meg religiøst! Ja, jeg konfirmerte meg borgerlig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvis det er tilfelle er jeg en outsider! Jepp, det er du da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 brrrrrrrrr.... tror jeg dør, faaen så kaldt det er her.. Du kan bli med meg i dusjen? *Grrrrrr* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg