embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 FAEN! Klarte nesten å registrere meg på torrentbytes. For å laste ned hjemmevideoer og shareware-musikk? Selvfølgelig. Gohan: Hva er galt med å drikke? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så du ikke hva som skjedde på animasjonen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så du ikke hva som skjedde på animasjonen? Duden oppløste seg, ja. Men tviler på det har skjedd/skjer IRL... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Nais EID! :!: Paris, what wont you do? Endret 25. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Så du ikke hva som skjedde på animasjonen? Duden oppløste seg, ja. Men tviler på det har skjedd/skjer IRL... Jo? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nais Hva er najs med marihuana? Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nais Hva er najs med marihuana? Deilig, avslappende rus? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du tror mye om meg du. Jeg hadde ikke hørt noe særlig fra dem før i går, nei. Men så satte du deg bare ned og tenkte "Nei, nå starter jeg å høre på Pain!"? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nais Hva er najs med marihuana? Deilig, avslappende rus? Var vel ikke det som var poenget.. Men han har et poeng da.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han? Endret 25. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du tror mye om meg du. Jeg hadde ikke hørt noe særlig fra dem før i går, nei. Men så satte du deg bare ned og tenkte "Nei, nå starter jeg å høre på Pain!"? Nei, en eller annen postet en BF2-video med "Shut Your Mouth", og jeg ble forelska. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han? Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han? Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? (merk: noen av de!) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han? Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og. Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 brrrrrrrrr.... tror jeg dør, faaen så kaldt det er her.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta. Røyker jeg det, da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han? Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? (merk: noen av de!) Ikke like ofte, nei. PS: Jeg vet hva jeg snakker om. Begge bestemødrene mine er/var (hun ene lever ikke lenger) alkoholikere, onkelen min er eks-narkoman, og faren min forsker blant annet på ungdommers bruk av alkohol og andre rusmidler. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 brrrrrrrrr.... tror jeg dør, faaen så kaldt det er her.. Du kan bli med meg i dusjen? -- Ferr: Flott. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta. Røyker jeg det, da? Nei.. Paris gjør det (les gjerne: Hun prøver å få andre til å gjøre det) Endret 25. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg