Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han?

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han?

 

Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel.

Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og.

Lenke til kommentar
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han?

Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? :roll: (merk: noen av de!)

Lenke til kommentar
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Vil du bli han?

 

Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel.

Det er rusen som er "najs" med marijuana, men det er mye som ikke er najs med det og.

Vel, du er advart. Det er utrolig lett å bli hekta.

Lenke til kommentar
Onkelen min startet med marihuana. Han skulle bare prøve litt, men det endte med at han ble avhengig. Etterhvert gikk han over på sterkere stoffer, og var sprøytenarkoman i 20 år. Han har ødelagt livet sitt, og sittet flere år i fengsel. Vil du bli han?

Og det skjer jo ihvertfall ikke med folk som vil prøve alkohol..? :roll: (merk: noen av de!)

Ikke like ofte, nei.

 

PS: Jeg vet hva jeg snakker om. Begge bestemødrene mine er/var (hun ene lever ikke lenger) alkoholikere, onkelen min er eks-narkoman, og faren min forsker blant annet på ungdommers bruk av alkohol og andre rusmidler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...