Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Når kommer Siste Ordet 5? *glede seg* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da må vi ødelegge denne tråden her... @kd di helvetes blære!!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Når kommer Siste Ordet 5? *glede seg* Når so4 blir stengt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 @kd di helvetes blære! *kosepå* Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor har jeg vondt i hodet? Jeg var da bare brisen i går... NP: Gabriel & Dresden - Arcadia *savne favorittsang akkurat i dag* Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor har jeg vondt i hodet? Jeg var da bare brisen i går... fordi kroppen din er dehydrert. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 NP: Gabriel & Dresden - Arcadia Pain - Shut Your Mouth :love: Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor har jeg vondt i hodet? Jeg var da bare brisen i går... fordi kroppen din er dehydrert. Sounds reasonable. *drikke vann* Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da har jeg spist frokost ja...yum yum skal snart ut og sykle... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 FAEN! Klarte nesten å registrere meg på torrentbytes. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 FAEN! Klarte nesten å registrere meg på torrentbytes. For å laste ned hjemmevideoer og shareware-musikk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 NP: Gabriel & Dresden - Arcadia Pain - Shut Your Mouth :love: Hører på den nå Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da kom jeg hjem etter og ha vært i kirken gjennom sånn presantasjon av oss konfirmanter. Utrolig tamt og sitte i kirken og *bla bla bla* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gårsdagen: Først var det klassefest/vorschpiel hos en ny i klassen, med masse god mat og punsj. Stemningen steg i takt med alkoholinntaket og det er sikkert noen som er ganske så flaue nå ( ), men uansett, vi var et par som dro på byen. Vi vandret rundt og traff på kjente før vi dro på Shame for de som er kjent der. Etter 10 min i kø kom en kamerat som er 19 greit inn, kameraten min kom ikke inn fordi han ikke kunne personnummeret sitt og jeg kom ikke inn fordi bankkortet mitt ikke var meg . Vi hadde på forhånd snakket en del med en annen vakt som slapp oss inn etter at jeg viste han bankkort, mopedførerbevis og skolekort. Endelig kom vi inn og alt var fryd og gammen. På vei ned i garderoben kom den første vakten etter oss og dro oss ut. - Du er ikke 18! - Hold kjeft, her har du tre forskjellige legitimasjoner. - De er alle falske. - Haha, du driter deg ut. - Kom dere ut. Heldigvis kom den andre vakten oss til unnsetning og klikket på den første. Egentlig var det ganske så hysterisk morsomt. In other news; jeg er klein. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da kom jeg hjem etter og ha vært i kirken gjennom sånn presantasjon av oss konfirmanter. Utrolig tamt og sitte i kirken og *bla bla bla* Det husker jeg vi også gjorde, men vår prest er ikke så "prestete", så vi var i skogen, spilte fottball u/regler , filmer, spiste pizza (pengene tokk vi av kirkekassa) etc. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Tips til alle som drikker: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da kom jeg hjem etter og ha vært i kirken gjennom sånn presantasjon av oss konfirmanter. Utrolig tamt og sitte i kirken og *bla bla bla* Det husker jeg vi også gjorde, men vår prest er ikke så "prestete", så vi var i skogen, spilte fottball u/regler , filmer, spiste pizza (pengene tokk vi av kirkekassa) etc. J*vla heldigriser! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 da kom jeg hjem etter og ha vært i kirken gjennom sånn presantasjon av oss konfirmanter. Utrolig tamt og sitte i kirken og *bla bla bla* utrolig gla jeg ikke konfirmerte meg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 NP: Gabriel & Dresden - Arcadia Pain - Shut Your Mouth :love: Trodde ikke du hørte på Pain, i det hele tatt hørt om dem... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du tror mye om meg du. Jeg hadde ikke hørt noe særlig fra dem før i går, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg