Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gårsdagen: Først var det klassefest/vorschpiel hos en ny i klassen, med masse god mat og punsj. Stemningen steg i takt med alkoholinntaket og det er sikkert noen som er ganske så flaue nå ( :D ), men uansett, vi var et par som dro på byen. Vi vandret rundt og traff på kjente før vi dro på Shame for de som er kjent der. Etter 10 min i kø kom en kamerat som er 19 greit inn, kameraten min kom ikke inn fordi han ikke kunne personnummeret sitt og jeg kom ikke inn fordi bankkortet mitt ikke var meg :huh: . Vi hadde på forhånd snakket en del med en annen vakt som slapp oss inn etter at jeg viste han bankkort, mopedførerbevis og skolekort. Endelig kom vi inn og alt var fryd og gammen. På vei ned i garderoben kom den første vakten etter oss og dro oss ut.

 

- Du er ikke 18!

- Hold kjeft, her har du tre forskjellige legitimasjoner.

- De er alle falske.

- Haha, du driter deg ut.

- Kom dere ut.

 

Heldigvis kom den andre vakten oss til unnsetning og klikket på den første. Egentlig var det ganske så hysterisk morsomt.

 

In other news; jeg er klein.

Lenke til kommentar
da kom jeg hjem etter og ha vært i kirken gjennom sånn presantasjon av oss konfirmanter. :thumbdown:

 

Utrolig tamt og sitte i kirken og *bla bla bla*

Det husker jeg vi også gjorde, men vår prest er ikke så "prestete", så vi var i skogen, spilte fottball u/regler :D , filmer, spiste pizza (pengene tokk vi av kirkekassa) etc.

J*vla heldigriser!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...