Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og det skryter du av? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) En døde og en kritisk skadet i MC-ulykke. Dette skjedde rett ved gamlehuset mitt, og han som døde gikk i klassen over meg på ungdomsskolen. Vær forsiktig folkens, det er utrolig lett å ta livet av seg på sykkel. Endret 25. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og det skryter du av? det var en som lå og sov i et kryss en gang, vi måtte bære han over på fortauet :!: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ok, ny rekord i dritings: Lars Pedersen Spydde i taxi, sovnet på stuegulvet. Æ E TRØNDER ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, DÆVEN KORR TØFF Æ EEEEEEEEEE Eller noe sånt Ble spritfylla på meg i går, gitt, skallen føles litt flytende nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Og det skryter du av? Haha, nei. Loeve: Jeg er en dårlig trønder. Takler ikke sprit. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke jeg heller, men jeg greier ikke å si nei :/ Nå snakker vi om polvarer, altså, ikke fars beste :] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 så verdens kuleste film på vorspielet i går: Bas Ruttens Lethal Streetfighting Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 En døde og en kritisk skadet i MC-ulykke. Dette skjedde rett ved gamlehuset mitt, og han som døde gikk i klassen over meg på ungdomsskolen. Vær forsiktig folkens, det er utrolig lett å ta livet av seg på sykkel. Skal nokk teste det ut en dag jeg Men hva i huleste er det du gjør oppe litt over 9 når du var oppr til litt over 4 i går/dag Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke kødd med det, det er seriøst. Skillet mellom liv og død når man er på motorsykkel er overraskende lite. -- Jeg sto jo egentlig ikke opp før 11, jeg bare våkna klokka 9... Så da måtte jeg se hvordan film- og musikk-handlerunden hadde gått i løpet av natta, også sa jeg likegodt hei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke kødd med det, det er seriøst. Skillet mellom liv og død når man er på motorsykkel er overraskende lite. *kosepå* Motorsykkel er farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg kjente søsteren til en som kjørte seg ihjel på motorsykkel. 21 år ble han. I fylla. Det er faen helt latterlig.... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke kødd med det, det er seriøst. Skillet mellom liv og død når man er på motorsykkel er overraskende lite.-- Jeg sto jo egentlig ikke opp før 11, jeg bare våkna klokka 9... Så da måtte jeg se hvordan film- og musikk-handlerunden hadde gått i løpet av natta, også sa jeg likegodt hei. Nei, har tengt til å være forsiktig. Men sakl vedde på at føreren var en litt "sjo og hei fyr", og sikkert beruset. Jaja... Hay @kd og resten av forumet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 *kozeoverdozetilhylo* Ja, de kjørte uten hjelm, og sikkert i beruset tilstand, men allikevel. -- MAT! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Nå har jeg rydda ferdig det værste på rommet, og spist en god frokost med rundstykker, egg og bacon. Og klokka er ikke over 12 en gang Edit: Just wipe your own ass. and shut your mouth *synge* Endret 25. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Opeth, morgen og rar følelse inne i kroppen. Yarr. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Opeth, morgen og rar følelse inne i kroppen. Yarr. Runk Så blir du sikkert hvitt den Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Stod nettopp opp og første gang jeg skriver her ja Sitter og gleder meg til Onsdag da blir det ny sykkel på meg;) Erm her er det sol ute kanskje det har med Bergen og gjøre Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Stod nettopp opp og første gang jeg skriver her ja Sitter og gleder meg til Onsdag da blir det ny sykkel på meg;) Erm her er det sol ute kanskje det har med Bergen og gjøre Jeg gleder meg også til onsdag, da skal jeg på kjøreskolen. Sist jeg var der, lærte vi bla. om uforsvalig kjøring f.eks. det med å kjøre beruset Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Da stikker jeg i dusjen, spiser etc. Snakkes alle folka Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mmm egg til frokost ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg