phax Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke slemmere enn det du er til vanlig.. jeg? jeg er jo fuckings mr.niceguy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 edit: er det veldig slemt gjort hvis jeg tar og rangerer den [email protected] posten? Kjør på! kun en subjektiv mening uansett Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei, jeg tror jeg blander angående den busslakkeringen og priser... Canal Digital har fjernet MTV, og vi har ikke betalt ekstra for å ha det i stuen heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 edit: er det veldig slemt gjort hvis jeg tar og rangerer den [email protected] posten? Kjør på! kun en subjektiv mening uansett Det blir så lange innlegg med alle de bildene gang på gang.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Unnskydl for at jeg quota så teit.. Tenkte meg ikke om og leste ikke over posten min Men sees vi i stavanger da eller? For en liten kappkjøringsrunde? Stavanger it is Vår bil herjer deres bil. Jeg synes det er litt kult at alle medlemmene på bilen har bestilit like klær. Slik at buksa er lik, Navnet vårt står med lik skrift og navnet på bilen vi tilhører står med lik skrift. Jeg liker system. EDIT: Ranger gjerne for min del, men la bildene være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nick med link eller bare nick går vel fint? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nick med link eller bare nick går vel fint? Bare nick går fint. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hva polisen gjør utfor "Bandidos hulen" - Heldal - Bergen. ? Sto sånn 5-7Politibiler og et par politisykler (motorsykkel) utfor der. Kom forbi der i 110km/t på mopeden. Så de la merke til meg, men de hadde hvis viktigere ting å gjøre.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Får ta en topp 3/4 jeg da 1. Ananas/ Anette (jevnt løp) 2. Rome (har aldri hørt om vedkommende, men hun finnes tydeligvis) 3. Eline Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ok etter oppfordring fra Tonio kommer nå altså min rankingliste: 1. smårips_eier 2. Rome 3. Anette 4. Eline 5. Hanne 6. Tonio 7. r 8. Darkness| 9. loco-flirt 10. Vero_NiCa 11. AnAnAs 12. Mirann PS: Den er rangert. og jeg har selvsagt kun vektlagt personlighet. noe annet ville jo vært overfladisk. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Anette har kjøpt russebuss. Artig. Den må males/etc.Vi skal kjøpe snart også, ganske lik tror jeg. Kanskje vi kan kjøre om kapp Får jeg bli med da eller? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ok etter oppfordring fra Tonio kommer nå altså min rankingliste: HÆ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanned. efter jeg har roet meg selv ned skal jeg gi meg et par blåsvieser og ødellegge noe. *slå til se gselv med en vekkerklokke* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanned. efter jeg har roet meg selv ned skal jeg gi meg et par blåsvieser og ødellegge noe. *slå til se gselv med en vekkerklokke* jeg skal sove. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 PS: Den er rangert. og jeg har selvsagt kun vektlagt personlighet. noe annet ville jo vært overfladisk. Haha :!: Jeg ser vi er dypt ueninge på en rekke sentrale punkter... Skal jentene svare da eller? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nick med link eller bare nick går vel fint? Bare nick går fint. ....And hell freezes over.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det var ikke ment wannabe-mod-aktig, men jeg lar deg tolke det sånn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er ikke Tom Waits for Alice moderator lenger?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Der funka den FORPULTE kabelen, nå slipper jeg og telle til hundreogfemogtyve også slå meg selv ned. Defekte kabler er ikke sunt, springe frem og tilbake og plutselig funker det ikke. koker enda og hele kroppen rister av adrenalin. Forjææævlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Er ikke Tom Waits for Alice moderator lenger?? Nei. Endret 24. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg