phax Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 æhæhææhæ, det babe bildet av Eline da! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om du ikke har et å poste tar du jo gjerne et.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 æhæhææhæ, det babe bildet av Eline da! Sure, sure. -- Tonio: Stfu. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) @kd: Plis endre mitt go! er grisestygt det du tok med ##Vi passer på quotingen## Endret 24. september 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som glemte å ta sin daglige dose ritalin? My god for et uttrykk! Gi oss mer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvorfor er jeg ikke trøtt? Sov 40 minutter igår... Fan. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Anette har kjøpt russebuss. Artig. Den må males/etc. Vi skal kjøpe snart også, ganske lik tror jeg. Kanskje vi kan kjøre om kapp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan man ikke få et lakkeringsfirma til å gjøre jobben? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 kan sikkert dra ned på hausmania hvis du bor i oslo,og spørre noen av graffiti folka der om de er keene på å male bussen deres. De fleste tar ikke spenn for jobben en gang,bare de får malinga gratis... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nice quoting, Anette. Ok, skal endre det. gi meg to minutter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lite vits i å bruke mer enn bilen kostet på en proff lakkeringsjobb som bare blir fucka med en gang. Dessuten må man rustsveise og prime på forhånd om man skal lakke. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Unnskydl for at jeg quota så teit.. Tenkte meg ikke om og leste ikke over posten min Men sees vi i stavanger da eller? For en liten kappkjøringsrunde? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vi skal bruke masse tid på vår. Skal bli en slags fritidsyssel. Kjøpte bukse m/tilbehør forrige uke Snekker Print FTW! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Chicks @ HW.no v. 4 AnAnAs: Anette: Tonio: Hanne: smårips_eier: loco-flirt: Mirann: r: Vero_NiCa: Eline: Rome: Darkness|: PS: Den er ikke rangert. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kan man ikke få et lakkeringsfirma til å gjøre jobben? synes du det er verdt å betale 40 000,- for å få farget rød en buss/bil man skal bruke som fest kjøretøy i to-tre uker? edit: er det veldig slemt gjort hvis jeg tar og rangerer den [email protected] posten? Endret 24. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan man ikke få et lakkeringsfirma til å gjøre jobben? synes du det er verdt å betale 40 000,- for å få farget rød en buss/bil man skal bruke som fest kjøretøy i to-tre uker? Nei nei, det er ikke så veldig dyrt altså, OUH leide jo en russebuss og fikk den lakkert proft med masse fine bilder. Var noe under den summen du oppgav, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 edit: er det veldig slemt gjort hvis jeg tar og rangerer den [email protected] posten? Tenkt på det samme, men det er jo litt slemt da. Uansett blir det bare din mening, hvis du rangerer den. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 er det veldig slemt gjort hvis jeg tar og rangerer den [email protected] posten? Ikke slemmere enn det du er til vanlig.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Forsiden Hjelp Søk Medlemmer Kalender Retningslinjer Siste 24 timer Nettikette Denne menyen er deaktivert > Forum Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Nyttige linker Har du mistet brukernavnet eller passordet ditt? Vil du registrere deg? Har du ikke mottatt aktiveringsmail? har du andre problemer kan du ta kontakt med [email protected], vi svarer kun på saker som omhandler klager på brukere/moderatorer eller andre forumrelaterte problemer. < Gå Tilbake homodritt.! Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei nei, det er ikke så veldig dyrt altså, OUH leide jo en russebuss og fikk den lakkert proft med masse fine bilder. Var noe under den summen du oppgav, om jeg husker rett. nei det er jo råbillig og få hellakker bilen sin, spesiellt hvis man skal ha airbrusha litt grafikk og bilder osv. hvor mye kosta det da? og synes du det er verdt det som nevnt tidligere? og hva synes du om programmet "my super sweet sixteen" som pleier gå på mtv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg