Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Møkk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Møkk Har hatt den i 2 uker jeg., noen ganger er det 40 refresh som må til.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Igjen, hva skal til for at det er utroskap? Alt fra der leppene berører hverandre. Oisann. Da har venninen min vært utro i kveld. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg, Kenneth, Daniel og Joachim diskuterer om vi skal dra på paintball sammen. Joachim sier: paintball? Joachim sier: kan noen forklare meg HVA paintball er? Joachim sier: er ikke det maling og sånn André sier: Man skyter maling på hverandre. Joachim sier: ser det ut som om jeg vil få maling på meg? Joachim sier: blir man ikke skitten? (co)Kenneth(~) sier: man har drakt André sier: HAHAHAHAHA! Joachim, du eier. Joachim sier: eier? hva eier jeg? (...) (co)Kenneth(~) sier: man løper rundt i skogen og gjemmer seg. Prøver å være taktisk og sånn Joachim sier: Skogen?! Joachim sier: Nei du, det synes jeg høres skummelt ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Får den meldingen ganske ofte egentlig, men har ikke klaga på forumet om det før nå. Edit: Jeg legger meg nå Endret 24. september 2005 av Gohan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg, Kenneth, Daniel og Joachim diskuterer om vi skal dra på paintball sammen. Gjør vi det?! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *snipe* ahhahaheahehaheaheaeahheahaehaehaehea gøy. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ordentlig kosefilm. Hvorfor jeg så den på TV når jeg har DVD-en? Nei, si det.. Ordentlig drittfilm. Men, men.. Da venter vi bare på at det skal komme oppfølgere som: ''Legally blonde in europe'', ''legally blonde in pakistan'', ''legally blonde on the north pole''.. Hallo? Er du helt borte?! Oppfølgeren finnes allerede, og den er fra Washington. legally blonde in bærum starring joachim as blonde maximum Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 HAHAH! you'r killing me with humor :!: but seriously. *sleep* *dunke lyd i gulvet* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg, Kenneth, Daniel og Joachim diskuterer om vi skal dra på paintball sammen. Gjør vi det?! Ja. -Joachim. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg, Kenneth, Daniel og Joachim diskuterer om vi skal dra på paintball sammen. Gjør vi det?! Ja. -Joachim. Oi. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *Diskusjon mellom @akd, Kenneth, Daniel og Joachim.* LOL @kd You made my day *klaske i bordet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jøss, har 600 i upload og 2600 ned nå. NGT oppdaterte linja mi :party: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Etter ønske fra smårips_eier, så har jeg endret bildet hennes i Chicks @ HW.no. Jeg poster like godt hele listen på nytt. Chicks @ HW.no v. 3.0 AnAnAs: Anette: Tonio: Hanne: smårips_eier: loco-flirt: Mirann: r: Vero_NiCa: Eline: Rome: Darkness|: PS: Den er ikke rangert. Endret 24. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *Diskusjon mellom @akd, Kenneth, Daniel og Joachim.* LOL @kd You made my day *klaske i bordet* Nå var det vel egentlig bare meg som var sitert... Så jeg tenker det jeg var jeg som made your day. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *Diskusjon mellom @akd, Kenneth, Daniel og Joachim.* LOL @kd You made my day *klaske i bordet* Nå var det vel egentlig bare meg som var sitert... Så jeg tenker det jeg var jeg som made your day. Pluss @kd og Kenneth... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som glemte å ta sin daglige dose ritalin? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Darkness|: http://forum.hardware.no/uploads/post-63-1127496524.jpg Me like Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Har ikke noe bilde å poste i RPP, så sier det her. Anette, det siste bildet du postet der er kjempefint! *siklepå* Endret 24. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg