hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som har noe bra musikk å si til meg? Gorguts. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg går over/gjennom/whatever Majorstuen mange ganger i uken... Aldri sett noe japantorg... :S søkte litt på google, og fant noen som lurte på det samma. Her er et svar: eg suger balle paa gatenavn, men bare se etter Majorstua skole. Tar du t-banen er det ganske greit. Du bare gaar ut av terminalen, snur deg og gaar mot Frognerparken (den store, brede veien vet du) med Majorstua skole paa h0yre side av deg, saa f0rste gate inn til venstre ligger Japantorget. Det er et stort skilt over inngangen, saa det er nesten umulig aa bomme paa. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tre-kant er ikke å anbefale Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå? Hva skjedde haddis? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg gikk forbi der senest i går.. Godt mulig, men stor kan den umulig være. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nei jeg veit ikke. Har alldri gått der før. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tre-kant er ikke å anbefale I know. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå? Hva skjedde haddis? :!: Nåh...ble litt mye alkohol i går, fikk lokka med meg ei venninde av dama og vips ligger vi alle i senga å koser oss.... Nå i dag har dama vært på gråten i hele dag Dessuten ble det for mange hull Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå? Hva skjedde haddis? :!: Nåh...ble litt mye alkohol i går, fikk lokka med meg ei venninde av dama og vips ligger vi alle i senga å koser oss.... Nå i dag har dama vært på gråten i hele dag Dessuten ble det for mange hull Allow me. Hahahahahahahahha. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå? Hva skjedde haddis? :!: Nåh...ble litt mye alkohol i går, fikk lokka med meg ei venninde av dama og vips ligger vi alle i senga å koser oss.... Nå i dag har dama vært på gråten i hele dag Dessuten ble det for mange hull Is'nt a 3som every guys dream? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Uff å Uff Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå? Hva skjedde haddis? :!: Nåh...ble litt mye alkohol i går, fikk lokka med meg ei venninde av dama og vips ligger vi alle i senga å koser oss.... Nå i dag har dama vært på gråten i hele dag Dessuten ble det for mange hull Jeg kårer herved Haddis til forumets uforsvarlige "fyllikker"! (ikke ta deg ner av det) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg kårer herved Haddis til forumets uforsvarlige "fyllikker"! (ikke ta deg ner av det) Ikke første gang jeg har blitt kåret til det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Venkatesh Pallipadi, my hero! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg blir ærlig talt opprømt hver gang hun får klienten sin frikjent! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Venkatesh Pallipadi, my hero! Que? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg skulle egentlig spille CS, men det endte med at jeg diskuterer moderatorers rett til posting uten bilde i RPP, med Jankee. Funneh. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som har sett "the rock"? Så den på dataen min nå, den var egentlig ganske kul Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ser du den halvøya som peker mot Oslo? Den er rett sør for Oslo. Der bor jeg. Siden du ikke bor lenger unna, så kan vell du også bare ta deg en dur, hvis du kjeder deg en dag Sikkert, bare Tonio ikke lusker bak sofaen hjemme hos deg. De står inntil veggene. Hun veit heller ikke hvor på jevnakre jeg bor (hun er redd bussen, så kom aldri hit). Så ikke vær redd for det. Jeg er ikke redd for busser, og Lars kan alltids kjøre meg uansett... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 natta folkens ! Nå tar jeg kvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg